Mag ik even wat vragen aan de moderators?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:44

Heb niet alles gelezen (weinig tijd), maar het beleid is over het algemeen zo (correct me if I'm wrong):
Als iemand over de schreef gaat (op de electrische stoel ed), dan komt daar wel een slotje/waarschuwing (ligt aan de mod die dat doet, en welk forum etc). Maar als wij dat niet zien (2000 nieuwe posts per dag, dus dat is niet onoverkomelijk -love the word-), dan gebeurt er dus niks. Waarschuw dus de betreffende mod, en een van de mods die overal kunnen optreden en vaak online zijn. Dikke kans dat er dan snel wat aan gedaan wordt.
Ook is het zo dat mensen vaak gewaarschuwd krijgen (en niet na 1 waarschuwing gelijk van Bokt afgetrapt worden). Vaak heb je ook te maken met 2 mensen en 1 internet aansluiting. Dan kun je ze moeilijk blokkeren, want wie weet is de 'goeie' wel gewoon een hele lieve bok(st/k)er!
Ik moet eerlijk toegeven dat ik soms geen pb's meer stuur als ik topics verplaats/slotter/wegdonder. Doe mijn best, maar sommige mensen zijn nogal niet te bereiken zeg maar. Daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen. Is misschien banketstaaf, maar hey, er zijn nog een heleboel andere wachtenden voor u. Je kunt de mod altijd pb-en over een topic waar je een vraajge over hebt (liefst niet openlijk op bokt verwijten smijten, want je weet niet wat er aan de hand is!)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik over de écht érge topics op KH nog NOOIT (en ik overdrijf echt niet) een pb heb gehad. Soms lees ik van een andere mod dat er eentje is die echt DIRECT verwijderd moet worden. DOE DAT AUB! Dat scheelt een hoop ellende (liefst naar de mod en naar een andere mod die overal kan komen)! En zet er svp ook een link bij, dat is het allersnelst! Schaam je ook zeker niet voor topics over jou (waar jezelf bijv in de zeik wordt gezet) als je je er niet prettig bij voelt is het in ons aller belang dat er wat aan gebeurt!
BTW: mijn mening is: GOED TOPIC! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:01

Laura: niks, niet eens een etentje! Haha! Bovendien worden mijn gebeden nauwelijks verhoord, mag niet eens op andere forums komen hakken en zagen! Niet dat dat erg is, want ik vraag me af of ik dat wel goed zou doen (weegschaal he, blijven twijfelen is het credo!)
Oh ja, openlijk beledigen. Net wat ik al zei: als het iemand is die vrij constant bezig is, dan zeggen we niks meer (kost tijd, tijd is geld... naja, het is een beetje alsof je een roepende in de woestijn bent dan, heeft gewoon totaal geen nut). Openlijk waarschuwen gebeurt wel degelijk. Iets in de trant van persoonlijke vete's staat vaak bij de reden van het slotje. Of: doe dat via pb. Persoonlijk vind ik het jammer dat je dat nog eens een keer extra moet gaan zeggen, maar schijnbaar is dat erg noodzakelijk.

Ethelate: Vaak worden reacties verwijderd, maar het is ook ERG vaak zo dat het gelijk een hlee discussie wordt, dan heeft verwijderen geen zin, want dan komt men (klinkt positiever dan komen ze denk ik) gelijk met commentaar (is gebleken). Slotje is ook nog eens minder werk, klinkt banketstaaf, maar goed. We proberen er wel op te letten dat de tips die erin staan nuttig zijn en voldoende qua getal.
Over MSN dingen... Da's helemaal Bart's terrein!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ann, AnoukS_, Cavaletto, Galaika, HopeMyDay, IASCrawler, JoyenUnory, Laura1982, mala26, moralian, Mrskiwi, oscar1996, Paardennamen, Wispeltuur, x_Ilse_x en 76 bezoekers