Rare actie na tandarts bezoek;-)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Rare actie na tandarts bezoek;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 00:19

Na 5 jaar en een verschrikkelijke pijn aan mijn verstandskies een paar weken geleden toch maar richting tandarts gegaan.
Die heeft me doorgestuurt naar de kaakchirurg en hehe kan weer pijnloos door het leven.

Vandaag moest ik terugkomen, hij zou mijn hele gebit gaan renoveren en ja dat gaat ene boel werk kostten als je 5 jaar niet gedurfd hebt.
Voor angst patienten maakt hij altijd ene beetje extra tijd vrij, zodat die wat kan uitleggen, alles rustig aan kan doen en zodat je tussendoor ngo eens even kan stoppen om op adem te komen.

Ten eerste vroeg die me al of ik niet weg zou rennen na de verdoving als ik mocht opstaan om te spoelen...zat hem raar aan te kijken....tuurlijk niet, das toch dom met een verdoofd smoelwerk?

Dus die man begonnen...mijn hele voorkant wordt gerenoveert....nog een paar maanden en dan kan ik weer stralend lachen Haha!
Maar hij zou rustig aan beginnen met 1 voortand...daar was een stuk van afgebroken net zoals bij een andere voortand...dus eigenlijk had ik 2 halve tanden aan de voorkant en dat gaat verkleuren en ziet er dus niet florisant uit

Aardige man hoor....bleef maar vragen of het geen pijn deed, of het nog ging, of die even moest stoppen enz.
Hij gad me ook als tip dat ik moest gaan flossen....sommige kiezen waren namelijk wel iets aangetast maar als ik zou flossen zou ik dat misschien nog weg krijgen zodat er niet geboort zou hoeven te worden Haha! Tong uitsteken
Dus mijn eerste voornemen was tandflos kopen. Gelijk gedaan ook

Maar ok....toen we klaar waren kreeg ik nog complimentjes...hij had niet verwacht dat ik voor iemand die 5 jaar niet geweest was en nachtmerries kreeg bij het idee zo rustig zou zijn.
Ik ben niet weggerend na het verdoven en heb ook neit de hele tijd met mijn hoofd getrokken....toen die dat zei zei ik dan ook dat dat logisch was...anders boor je toch in mijn tandvlees Verward
Hij zei dat een heleboel mensen niet zo logisch nadachten met angst bij de tandarts Knipoog

Maar ok..handje geschud, gelijk 2 nieuwe afspraken gemaakt *want hij is nogal overbezet Tong uitsteken * en richting supermarkt voor een rolletje tandzijde Haha!
Hebben ze ook ngoal wat keuze in joh...heb maar iets met mint genomen Vingers aflikken

Dus ik zit vanavond *15 minuten geleden* achter mijn computer en denk goh laat ik dat flossen eens uitproberen...
Hhhmm..op tv komen ze altijd makkelijker tussen de tanden en kiezen....maar ok..doorzetten....goh kijk nou....het werkt Haha!
Dus bijna klaar....krijg ik dat draadje niet door mijn achterste kiezen....maar ja...het moet want het moet schoon toch?
Eindelijk dat draadje ertussen, haal hem heen en weer, zo mooi schoon en wil het draadje er weer uit trekken.

ZIT DIE VAST!!!!
Ouders naar bed, broertje naar bed en ik zit hier achter mijn puter...met een draadje hangend uit mijn mond Verward
Trek naar links...trek naar rechts...laat eff los om iemand antwoord te geven..ZIT DIE OOK NOG EENS IN DE KNOOP!!!

Never nooit dat draadje meer uit de knoop krijgen....hellup.... Huilen

Uiteindelijk heb ik het draadje in stukjes getrokken en eruit gekregen maar ppfffffff....zag mezelf alweer bij de eerste hulp zitten...ja hallo kunt u dat draadje even tussen mijn kies uit verwijderen?

Maar ok...goede les voor de volgende keer: Laat nooit het draadje los om iemand op msn te beantwoorden Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 11:59

ha ha gelukkig ben je nu over je ergste angst heen. Ik vond flossen ook niets heb zo'n draadje achter mijn tanden. Je kunt ook de fijnste maat (oral b extra fine) tandenstokers gebruiken worden ze ook heel schoon van. Veel plezier met je nieuwe smile.

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:09

knap hoor dat je toch gegaan bent
mn laatste tandarts, 1x gezien, heeft mij zo'n angst bezorgd
was altijd wel bang, maar ging toch maar
maar nu dus niet meer
en heb echt verrotte kiezen dankzij mn verstandskiezen Boos!
super dat je toch gegaan bent!!
dom vraagje alleen, wordt nie tmeer door verzekering vergoed toch? als je langer dan een jaar niet meer geweest bent?

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:13

haha, geinig dat draadje.. maar neit leuk voor je, maar je moest zeker veel moed voor hebben om te gaan!?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:12

Super van die tandarts dat ie daar zo de tijd voor neemt OK dan!

En heel goed van jou natuurlijk dat je je over je angst heen gezet hebt Enne, je moet ook niet flossen achter de pc....

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:15

Knap hoor, dat je gegaan bent!

Maar toch wel raar met dat floss, wat er in gaat moet er ook weer uit komen, toch Verward

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:42

Wij hebben ook zo'n fijne tandarts Neemt echt overal de tijd voor. Wij moeten dan altijd naar Utrecht, sommige vinden dat raar, maar ja, kan ik er wat aan doen dat ie verhuisde Haha!

Anyway, jij had een slimme actie Tong uitsteken

kivuli
Berichten: 130
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:56

Klinkt inderdaad als een super kaakchirurg ! EN ik heb hetzelfde probleem met flosdraadjes, het past gewoon niet !:)