Ik heb gewoon géén ruggengraat...

Moderators: Leo, Muurp, Dani, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:33

Helaas een bekend probleem Scheve mond
Verschil is alleen dat ik niet alles zomaar haal *zucht*

Ik ben eigenlijk nog steeds heel blij dat ik in 4VWO ben blijven zitten, voor die tijd voerde ik helemaal niets uit. Maar sinds ik ben blijven zitten ben ik langzaam aan steeds meer en consequenter gaan werken. In de 6e kreeg ik zelfs complimentjes van afdelingsleider en docenten dat mijn studiehouding zo veranderd was (in positieve zin Knipoog) Dat is dan wel weer leuk Haha!

Maar het kan nog steeds vele malen beter Schijnheilig Ik heb dinsdag weer tentamen, maar ja dat is dinsdag pas..... Dus kan ik morgen nog wel even het bos in met de paarden en daarna oppassen Schijnheilig
Baal af en toe flink van mezelf, maar mis op de één of andere manier nog steeds een stuk zelfdiscipline Scheve mond

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie