Ik moet nog...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 20:12

-5 hoofdstukken leren voor geschiedenis mondeling voor di. en eigen onderwerp (Sissi) herhalen Boos!

-een boek van 600p leren van eco1 voor tentamen di. Boos! Boos!

-The Brigdes of Madison County lezen voor Eng. voor woensdag (gelukkig dun)+ 10 gedichten analyseren Clown

-De Figuranten en De Passievrucht lezen voor NL mondeling en 10 gedichten analyseren + boekverslag van 5 boeken schrijven ter voorbereiding Misselijk

-Schlafes Bruder en Die Richter und sein Henker lezen voor Du. voor donderdag + verhaaltje over Iwaldo in het duits voorbereiden als eigen onderwerp Lips are sealed

-13 dialogen uit mn hoofd op kunnen zeggen voor Frans en van alle boeken uittreksels leren (12 stuks.. ga ik niet lezen) Extreme duivel

ik ben de Sigaar
WHAAAAAgh denk dat t maar beter is als ik nu ONMIDDELLIJK naar boven ga en stop met bokken Huilen



Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 19:45

Ok.. progress... Heb The Bridges of Madison County uit. Wat een mooi boek; ik heb de ogen uit mn hoofd gejankt.. Huilen Maar dat kwam ook denk ik omdat ik heel moe ben en dan wordt ik altijd snel emotioneel hehe

Nou ben druk aan t oefenen voor Eco1 maar ben bang dat t niet veel gaat worden. GS doe ik morgen de hele dag.. dan maar hopen dat dat voldoende is voor die mondeling.
Ik ben begonnen aan de Passievrucht en halverwege De Figuranten. Ik moet alleen nog die twee duits dan maar ik heb dat ene boek nog niet in de bieb kunnen vinden.. hellup strax kan ik m niet lezen (en dat mens vraagt allemaal details!!)
Nou zucht ben benieuwd... Scheve mond\

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 11:32

Argh wet je wat ik allemaal heb moeten lezen dit jaar??!!!

- 6 boeken voor NL willekeurig, 4 van dezelfde auteur, 10 gedichten. (=10 boeken totaal)

- 6 boeken voor duits

- 12(!)boeken voor Frans

- 6 boeken voor engels + 200 regels gedichten

Argh nou ik heb dus 1 frans boek gelezen en doe de rest wel op uittreksels... begrijp ik dr vast meer van.. LOL Maargoed ik ben zooooo blij als deze week voorbij is..... zucht...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, afkepieteke, Amazonbot, Angie91, Eineges, Floko, Hootje, Jara, Kairos, katinker, kimberly1995, Kirrietje, Lisa_22, mingming, Mo_86, pluklief, Saaams, Toffeltje, Verara, WendyKtH en 188 bezoekers