Vouwbare mountainbike? Is het wat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Vouwbare mountainbike? Is het wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 21:12

Zag vandaag in de televizier me toch de ideale fiets staan!
Een vouwbare mountainbike, met bagagedrager en inklapbaar! En niet met van die achterlijke kleine kinderwieltjes Haha!

Afbeelding
Volwaardige vouwfiets
Unieke opvouwbare CITY-BIKE Eindelijk een vouwfiets die niet onder doet aan een gewone fiets, comfortabel en volwaardig. Nooit meer problemen met het meenemen van je Mountain Bike, hij is tenslotte makkelijk opvouwbaar. De EASY BIKE is namelijk een MTB (mountain bike), die is omgebouwd tot een CityBike fiets (bagagedrager en meegespoten spatborden), en is in 5 luttele seconden op te vouwen tot zeer handzaam formaat. De fiets is zo heel gemakkelijk mee te nemen op de achterbank of in de achterbak van de auto of in de trein of de bus, maar ook makkelijk te stallen in een kast of in de gang. Deze unieke opvouwbare City Bike is uitgevoerd met 26" inch aluminium velgen, heeft 21 versnellingen die via het handvat worden gekozen, voor en achter schokbrekers en wordt compleet geleverd inclusief veiligheid verhogende spaakreflectors en waterfles voor warme zomerdagen. De fiets weegt rondt de 20 kilo en verzending geschiedt in een vlakke verpakking. Er zijn een aantal eenvoudige handelingen nodig om de fiets gebruiksklaar te maken. De winkelwaarde van deze fiets bedraagt normaal 229 euro maar u betaalt slechts 179 euro! Zolang de voorraad strekt!





Omdat ik altijd zit te k.utten met tweedehands fietsen omdat die lekker goedkoop zijn EN bij ons kan een fiets niet binnenstaan. (dus zonde om een nieuwe te kopen)

Maar dit is gewoon ideaal (denk ik) kan hem altijd binnen zetten hij is nieuw en kost maar 179 euro, nieuwwaarde 229 euro (nog niet echt veel)

Hebben jullie toevallig ervaring met deze fietsen?


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 09:13

Heb tot nu toe alleen maar tweedehands fietsen gehad en daar heb ik óók altijd problemen mee gehad, rem die ineens vastzat, stuur dat ineens los zat, dit los, dat los, ketting eraf, etc altijd problemen mee.
Kijk een GOEIE tweedehands fiets daar betaal je ook nog wel een paar honderd euro voor en dat geld heb ik gewoon niet, en zowel dan heb ik dat er niet voor over omdat ik eigenlijk weinig fiets, ja als het windstil is rij ik in 10 minuutjes naar m'n pony, en in 5 minuutjes naar m'n werk Tong uitsteken Dus het is niet dat ik er mee ga trainen of flinke afstanden mee ga afleggen ofzo Tong uitsteken

Het is dus echt alleen maar voor de kleine stukjes, het is bij mij dus echt OF een tweedehands goedkope fiets, of een nieuwe goedkope fiets, tsjah dan kies ik dit keer eventjes voor de nieuwe, ook al is hij goedkoop en is hij misschien binnen een jaartje kapot.

Heb 'm al besteld in ieder geval Tong uitsteken Maar bedankt voor jullie reacties, jammer dat er nog niemand is met echt ervaring ermee.


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 09:15



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie