wachttijden ziekenhuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

wachttijden ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 16:09

Hebben jullie ook ervaringen met lange wachttijden voor afspraken in het ziekenhuis. Had vandaag eindelijk de moed verzameld en gebeld kan ik pas over 2 1/2 maand terecht.
Zijn er mogelijkheden om deze tijd te verkorten heb weleens gehoord dat bepaalde verzekeringen daar voor kunnen zorgen iemand een idee?

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 16:12

ja daar heb ik ook ervaring mee, helaas
in het ziekenhuis moet je soms erg lang wachten voordat je aan de beurt bent of om een afspraak te maken Scheve mond
ik heb geen idee voor bepaalde verzekeringen,

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 16:16

op www.zgv.nl staan de wachttijden per 'afdeling' van dat ziekenhuis, erg netjes vind ik.
Voor het trekken van een verstandskies is de wachttijd ca 4 weken (niet urgent geval). In het ziekenhuis Gelderse Vallei waar ik dus heen ga Lachen

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 16:17

Sjimmy schreef:
op www.zgv.nl staan de wachttijden per 'afdeling' van dat ziekenhuis, erg netjes vind ik.
Voor het trekken van een verstandskies is de wachttijd ca 4 weken (niet urgent geval). In het ziekenhuis Gelderse Vallei waar ik dus heen ga Lachen


Offtopic : Dat ziekenhuis komt ook op tv bij Ingang Oost Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 16:18

dat is netjes kan ik bij mijn ziekenhuis www.ghz.nl niet vinden helaas en ik heb ook aangedrongen of ik a.u.b. niet eerder kon. Had eigenlijk bij een andere internist gemoeten maar daar was de wachttijd langer dan 4mnd.

edit: kan het wel vinden maar klopt niet er staat 4 weken voor polibezoek not

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:12

Ja echt vreselijk, ik kan pas weer over 3 maanden naar de neuroloog zo vol is het gewoon Scheve mond

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:22

Ja hier nog iemand met ervaring.

Voor de MRi's was ik vrij snel aan de beurt maar dat kwam toch door de arts zelf OK dan!

Toen kwam ik voor een pijnbehandling in aanmerking(hernia) en zou ik 5 maanden!!!!!! moeten wachten voor ik in Alkmaar terecht kon.

Toen ben ik naar mijn huisarts gegaan en die heeft mij het telnr gegeven van de bemiddelaar bij Unive(daar ben ik dus verzekerd).
Binnen 2 weken was het gebeurd OK dan! .

Neem dus even contact op met je ziekenfonds verzekeraar en vraag wat ze kunnen doen voor je.

Succes ermee.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:27

Haagsemeid schreef:
Ja echt vreselijk, ik kan pas weer over 3 maanden naar de neuroloog zo vol is het gewoon Scheve mond


Verward Naar welk ziekenhuis ga je dan?
Ik ga normaal gesproken naar het Diaconessenhuis in Voorburg, daar was ik altijd zo aan de beurt.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:38

Bronovo, ben pas geleden geweest me vervolg afspraak is over 3 maanden... ik weet niet of het sowiezo 3 maandne vol zit, maar wat ik wel zeker weet is dat ze 1 maand vol zitten

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:46

Mijn moeder is nu al 2 x geopeerd aan haar schouder. Ze had steeds wachtlijst van paar 2 tot 3 maanden. En als ze dan eindelijk aan de beurt was belden ze steeds af "kwam wat tussen"

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 18:50

ja dat hoor je idd ook vaak dat afspraken afgezegd worden op het laatste moment Ik ben al een tijd niet meer in het ziekenhuis geweest maar nu is het echt nodig heb al bijna 2 jaar klachten en aan lopen kijken. Maar ja er zijn ergere dingen idd bijv. mensen met iets in hun borst die lang moeten wachten.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:05

Idd je bent niet de enige die daar problemen mee heeft.......

Maar wat ik zelf erger vind is als je als eerste een afspraak hebt bij een internist om bijv. half 9 en om 9 uur zit je nog niet in zn kamer...begint lekker denk ik dan, zelfs bij de eerste al een half uur uitlopen. En wat ie nou doet in zn kamer behalve koffie drinken Verward Tong uitsteken

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 19:08

Nadhir schreef:
Idd je bent niet de enige die daar problemen mee heeft.......

Maar wat ik zelf erger vind is als je als eerste een afspraak hebt bij een internist om bijv. half 9 en om 9 uur zit je nog niet in zn kamer...begint lekker denk ik dan, zelfs bij de eerste al een half uur uitlopen. En wat ie nou doet in zn kamer behalve koffie drinken Verward Tong uitsteken


Soms lopen er zusters binnen Knipoog Ik zit dat ook altijd te volgen in de wachtkamer.

Ik heb wel eens 2 uur gewacht op cardiologie dat schijnt daar ook heel normaal te zijn.

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:39

ga je naar 1 vd goudse ziekenhuizen? een paar jaar terug hebben ze me voor bloed prikken zelfs ruim een half uur laten wachten, dus als ik ooit eens echt iets heb, ga ik liever naar r'dam ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:42

gouda schreef:
Hebben jullie ook ervaringen met lange wachttijden voor afspraken in het ziekenhuis. Had vandaag eindelijk de moed verzameld en gebeld kan ik pas over 2 1/2 maand terecht.
Zijn er mogelijkheden om deze tijd te verkorten heb weleens gehoord dat bepaalde verzekeringen daar voor kunnen zorgen iemand een idee?

Ik moest ook bijna een half jaar wachten voordat ik terecht kon.. Verdrietig

Ach gut

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:32

pff gisteren dan, we hadden handbal op school, een vriendin van mij staat te verdedigen dus een jongen gooit (staat een meter van dat meisje af) vol in der gezicht en die jongen gooit toch al zo hard. Dus zij helemaal duizelig en alles ijs erop gehouden, terug naar school gelopen en de EHBO-leraar had er even naar gekeken, ja toch maar even naar het ziekenhuis voor de zekerheid. Naar de SPOEDEISENDE-hulp. Dus hun daar heen, ik ging er later nog heen, hebben ze daar een uur zitten wachten voordat ze pas aan de beurt was, daarna konden we door naar de oogarts, nou daar ging het dan nog vrij vlot, maar ze mag nu 6 weken niet sporten, heeft een bloeding in/achter het oog

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:38

Ik had mazzel met mijn operatie, toen was er iemand uitgevallen dus kon ik een maand eerder. Maar meestal zijn die wachttijden idd erg lang