Prikkels

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Prikkels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 09:13

Ik moest laatst voor ckv een prikkelportret schrijven. heb hem al af maar heeft me wel aan het denken gezet.
Door wat worden jullie zintuigen geprikkeld? En kunnen jullie bij elk zintuig 5 dingen noemen? Die prikkels gaan over in verleiding.
(Bijv. als je in de auto zit, je wilt net de motor uitdoen maar dan hoor je een leuk liedje, en wacht je toch maa even. Of als je de geur van chocola ruikt, dat je het niet kan weerstaan om dat stuk chocola op te eten.)


Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 10:44

typisch he? *LOL*
ik begin de opdracht ook met 't volgende: "Vraag je een willekeurig persoon om meerdere prikkels op te noemen, zal hij/zij het na een paar dingen niet meer weten. Vraag je een blinde wat hij zou willen zien, is deze na een week nog niet uitverteld"

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 17:11

zich meer bewust van de prikkels die hij wilt krijgen denk ik.
Maar bijna niemand is zich bewust van die prikkels. Mensen balen als 't regent, maar wees blij dát t regent..
Zelfs ik weet niet waardoor ik geprikkeld word (zelfs, omdat t mn verslag was *LOL*)
Ik vroeg me af waar verleiding overging in verslaving. Is ook moeilijk te zeggen denk ik.

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 20:03

sorry chiqa ik word op een andere manier geprikkeld door boris *LOL* eh.. ja.

fabiola: dat zijn juist de verleidingen die ik bedoel *LOL*

Sammm: als je voor biologie ckv opdrachten moest doen had ik t een stuk makkelijker Haha!

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 22:54

laatste is denk ik idd een tik *LOL* maar dat bedoel ik ja

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 22:58

nee dat werkt aanstekelijk. tik is een irritante gewoonte die je jezelf aanleert, bewust of onbewust. Gapen bijv. is een onbewuste reactie die je lichaam geeft op een ander. denk niet dat mensen de verleiding niet kunnen weerstaan uitgebreid te gaan gapen *LOL*

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 23:01

nee maar mensen irriteren is geen tik en geen aanstekelijk iets Haha! dan ben je gewoon lastig Tong uitsteken
Moeilijk.. is een verleiding dan trouwens altijd bewust, als deze onbewust kan zijn zou je gelijk kunnen hebben. ik krijg trouwens niet het hele huis aan t krabben Haha!

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 23:06

haha zal t later eens proberen. mannen zijn wat dat betreft net beesten, die worden altijd al verleidt. quote van een vriend van me:
Citaat:
Heb je met hem gezond? Niet je type? Joh als ik uit ben en ik heb zin in sex zuip ik zoveel dat iedereen knap wordt Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook en 141 bezoekers