Jong + vaste relatie: wat vinden jullie?

Moderators: Dani, Leo, Muurp, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fabiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 15:30

Esme_27 schreef:
Dus het is heel erg persoons en karaktergebonden denk ik.

daar ben ik het mee eens! Het is voor ieder1 heel persoonlijk of een lange relatie op jonge leeftijd goed is of niet.

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

fabiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:18

Jurga"]
[quote="Misja schreef:
heb het meer over die dingen die je als puber doet: je grenzen verkennen, verleggen, bijstellen, erover heen gaan, leren, fouten maken, een eigen identiteit ontwikkelen, jezelf leren kennen in allerlei sutuaties, en leren waarom je wie bent.. Ik denk dat je dat in mindere mate doet of kunt als je een vrij serieuze leeftijd hebt op jonge leefdtijd. Dan wordt je denk ik een stuk gevormd door degene met wie je die relatie hebt..?

Hartstikke oneens!
Ik verken en verleg nog dagelijks mijn grenzen, leer van mijn fouten, ontwikkel mijn eigen ik. Waarom zou het vaststaan dat ik me daarbij laat leiden door mijn vriend? Dat is echt de grootst mogelijke onzin. Ik ben [b]mezelf[b], overduidelijk! Ik bepaal zelf wel wat ik doe, ben niet afhankelijk van anderen. Ik heb een eigen leven, naast mijn leven met mijn vriend. Denk dat dat voor meer mensen geldt. Beetje kortzichtig, die stelling van je, sorrie.
[/quote]

daar ga ik ook wel in mee ja! ik ben in juli 3 jaar samen met mn vriend en was erg jong dat ik eraan begon maar heb altijd mn eigen leven ernaast gehouden, heerlijk uitgaan met vriendinnen, lekker naar mn paardje, van mijn eigen fouten leren enz. Ik heb nooit het gevoel gehad dat hij mij beinvloedde in mijn keuzes en dat doet hij nog steeds niet. Ik mis de ''vrijheid'' die vrijgezelle vriendinnen hebben totaal niet.
Ik ben echt heel gelukkig en totally "me''

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie