Jong + vaste relatie: wat vinden jullie?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:51

Dat hangt in mijn ogen helemaal van de persoon af. Ik ken mensen die zijn al 30 jaar gelukkig en kenden elkaar zo vroeg. Ook andersom.

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 15:00

lis schreef:
Ik denk dat het meestal niet werkt. Je verandert nog teveel op die leeftijd. Zelfs tot je 25e is mij verteld. De kans dat je karakter blijft aansluiten bij de ander is volgens mij behoorlijk klein.
Ik heb 2 lange relaties gehad, de eerste van mijn 16e tot mijn 21e, de 2e van mijn 23e tot mijn 29e, eigenlijk is mijn hele puberteit + wat daarna komt naar de kl*te gegaan door die relaties. En nu loop ik tegen de 30 en zit ik alleen Huilen Haha!

Ik heb wel het gevoel dat ik iets gemist heb Scheve mond


Er zouden vast meer mannen op je afkomen als je eens iets aan die afschrikwekkende ogen in je avatar zou doen Haha!.

Ik heb van mijn 16e tot 21ste een relatie gehad en van mijn 21ste tot mijn 27ste. Ik kan niet zeggen dat ik iets gemist heb in de zin van het uitgaan en zo omdat ik geen uitgaander ben. Wel heb ik me gek laten maken en oogkleppen opgehad. Nu, heb ik evengoed een relatie maar met iemand die me gelijkwaardig acht en die ik gelijkwaardig acht. We delen dezelfde interesses, laten elkaar in onze waarde en genieten van elkaar. Nu ineens is het gewoon gezellig en knus waar vroeger kou en kilte was.

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 15:02

Dat is een hele goeie ellende. Ik kan niet echt van puberen spreken. Volgens mij heb ik amper gepuberd (of het komt nog Haha!).

Ach, ik ben iemand die tevreden is met wat ik nu heb. Dat ik een paar jaren vergooid heb, tja, ik denk maar zo, alles komt met een reden en je bent toch eigenwijs. Ook van die twee relaties heb ik geleerd.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 07:42

Een relatie kan altijd mislopen Margriet. Of ie nou 1 jaar of 30 jaar duurt. Misgaan kan het altijd.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:22

Misja"]
[quote="Fasel schreef:
Een relatie kan altijd mislopen Margriet. Of ie nou 1 jaar of 30 jaar duurt. Misgaan kan het altijd.


Dat is zeker zo, maar ik denk dat de kans wel een stukje groter is als je zelf nog heel erg aan het veranderen bent.
[/quote]

Dat is wel zo ja. Absoluut.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 06:09

Ik ben in de dertig jaar dat ik leef misschien 4 x uit geweest. Tja ikw eet het. Ik ben niet goed ontwikkeld, zwaar beschadigd en ga zo maar door. Het kan me niet schelen wat mensen vinden, ik ben nou eenmaal GEEN uitgaander, geen kroegtijger en geen discohopper. Geef mij de natuur maar, een biosje of een etentje. Saai he? Kan niet zeggen dat ik ooit iets gemist heb.

Maarrrrr. volgens velen heb ik alles gemist. Zij weten dat haarfijn voor mij te bepalen. Zoals ik al zei ben ik slecht ontwikkeld, heb ik geen leven gehad etc etc. Of ik er gelukkig mee ben doet niet ter zake. Tja, het is ook mijn leven niet he Haha!

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie