Jong + vaste relatie: wat vinden jullie?

Moderators: Dani, Leo, Muurp, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:51

Ach, wat heet ongezond? Ik ken wel stellen die nu in de 30 zijn en al vanaf een jaar of 14 samen zijn, en dat gaat nog steeds goed (of het lijkt maar zo Knipoog ). Ik heb sinds ruim 2 jaar een 'serieuze' relatie, ben nu 22. Heb daarvoor ook wel kortere relaties gehad maar nooit zo, en dit voelt goed. Ik ben nog de oudste niet Tong uitsteken maar ben er wel aan toe om te settelen zeg maar.
Ik denk dat als je 14 bent, je nog heel wat aan het veranderen zal slaan. Allebei. En als je dan allebei de andere kant op verandert, tja, dan houdt het vaak op. Ik denk dat het een zeldzaamheid is, relaties die vanaf zo'n jonge leeftijd standhouden. Als je wat ouder bent, ben je wat meer 'bevestigd' zeg maar, wat stabieler als persoon en dus ook beter in staat je leven te delen met iemand. En bewust genoeg daar voor te kiezen.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar ik denk dat die vooral de regel bevestigen...

Eponaquest introductieworkshops op 1 & 2 april en op 20 & 21 mei
/3 Sunny & Amie /3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie