Jong + vaste relatie: wat vinden jullie?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:50

Ben het met je eens, lijkt me niet echt goed (naja, wie ben ik om dat te bepalen maar oke) om vanaf je 14e in haar geval een vaste vriend te hebben. Volgens mij mis je dan zo veel op het gebied van ervaring op doen met het andere geslacht om het zo maar eens te zeggen. Volgens mij is daar de jeugd/puberteit juist goed voor: veel verschillende vriendjes, ontdekken wat je wilt en vooral, wat je niet wilt. Natuurlijk kan het ook lang goed gaan maar toch, ik weet het niet....

Ik moet er iig niet aan denken, ik heb in mijn korte leventje al een aantal dingen meegemaakt die ik had moeten missen als ik al zo lang een vaste relatie had gehad. En dan bedoel ik vooral dingen als mn kop stoten, blauwtjes lopen en daarvan leren, ervaring op doen. Vraag me af of je, als je zo lang een relatie hebt, uberhaupt wel weet hoe je moet flirten, hoe het voelt om onzeker te zijn omdat je niet weet of Hij jou ook wel zo leuk vind enzo... Gevoelens die niet bepaald geweldig zijn maar waar je wel een hele hoop van leert naar mijn idee!

Maar zolang zij gelukkig is, wie ben ik dan om te bepalen of het wel goed is wat ze doet? Verward Vind het wel een interessante vraag, blijf dit topic volgen!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 15:12

Misja"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
je moet je in alles ontwikkelen. ontwikkel je smaak als je alleen maar aardappels eet?


Ja, dat is een goeie..

Hetzelfde in relaties.. Stel, je hebt van je 14e af een relatie, hij of zij is je eerste en enige vriendje ooit geweest.. Je hebt dan toch geen vergelijkingsmateriaal? Als je vergelijkingsmateriaal hebt, kun je toch in principe ook niet weten of het 'goed' zit / voelt / is?

(Jeetje...staat er erg raar, maar ik bedoel hetzelfde als SP alleen dan betrokken op menselijke contacten Knipoog )
[/quote]

Vind ik een goeie vergelijking, dat is idd de goeie bewoording, je moet je ontwikkelen, ook in relaties en volgens mij gaat dat niet zonder vergelijkingsmateriaal.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Chita, Exorcizamus, Fling, fro, Ginny135, GoogleAdsense, hagelslag, kamsel, lillylover, Miekie74, Plus_en_Min, Polarize, Rose94, Zick_Zack en 69 bezoekers