Leuke jongeren camping in Nederland?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Leuke jongeren camping in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 23:05

Ik had op [JH] al een topic gemaakt waar je naar toe op vakantie zou kunnen gaan. Van mijn ouders moet ik het eerst maar eens in Nederland proberen (eigenlijk wel begrijpelijk).

Dus wie weet nog een leuke camping in Nederland die ook voor jongeren wel gezellig is?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 08:37

Wij gaan naar duin en strand, ergens vlakbij renesse Lachen
Zal vast wel leuk zijn Haha! nog nooit geweest

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 08:49

De polsmaten in Nunspeet. Licht aan de veluwemeer dus in de zomer kun je lekker zwemmen!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 09:42

Stortemelk op Vlieland. Altijd gezellig, maar geen puinzooi, er zijn wel regels en er is toezicht. Er is 1 discotheek op het eiland en daar gaat alle jeugd dus ook heen. Ideaal voor een eerste vakantie zonder je ouders.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:54

De Appelhof of Terpstra (vind ik persoonlijk leuker) op Terschelling, de Lakens bij Bloemendaal (lekker dicht tegen het strand) en camping Bakkum schijnt ook erg leuk te zijn heb ik gehoord (wel veel amsterdammers). het ligt er ook een beetje aan wat je wil gaan doen, terschelling is echt lekker feesten en gezelligheid, Bloemendaal is Strand, je kunt naar Zandvoort maar ook naar Haarlem (leuke stad) en bakkum is weer echt strand. Je kunt wel aardig leuk uitgaan in Castricum (dat ligt in de buurt van Bakkum).

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:57

Cody schreef:
Stortemelk op Vlieland. Altijd gezellig, maar geen puinzooi, er zijn wel regels en er is toezicht. Er is 1 discotheek op het eiland en daar gaat alle jeugd dus ook heen. Ideaal voor een eerste vakantie zonder je ouders.

Daar ben ik ook geweest! Ga misschien dit jaar weer (een weekendje)
Heb er een supervakantie gehad, het is er erg gezellig
Van terschelling heb ik alleen maar gehoord dat het er leuk is maar ook dat het er af en toe een gigantische puinzooi is.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 12:01

Dat van Terschelling klopt wel. Vooral op de Appelhof gebeuren wel eens rare dingen. Op Terpstra is er toch wat meer "beschaving" zal ik maar zeggen. Er is ietsje meer controle en dat is best wel fijn natuurlijk. Ik heb echt geweldige dagen gehad daar! 's nachts zwemmen, een beetje uitgaan, overdag op het strand liggen... het is natuurlijk ook wat je er zelf van maakt Haha!