Bijna weer single....

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Banjer
Correspondent

Bijna weer single....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 21:22

Het heeft even geduurd voordat ik er aan toe was om het op Bokt te zetten, maar nu heb ik het gevoel dat ik mijn verhaal kwijt wil. Sommige Bokkers weten het al, en voor anderen zal het als een grote verrassing komen....

Ik ga scheiden! Zo.. het grote woord is er uit... het gaat al heel lang niet goed tussen mij en mijn man... we hebben constant ruzie, ik heb het gevoel
dat ik geen respect krijg, geen liefde, etc. Ik zeg NIET dat ik geen schuld heb, want waar er 2 strijden, hebben er 2 schuld.... maar de controles, vernederingen, ruzies, etc. ben ik meer dan beu....

Na een (kort?) huwelijk van iets meer dan 3 jaar is het bijna weer zover... ik kan mijn eigen leven weer leiden... Lachen

Banjer
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 21:31

Sundancer schreef:
Succes Vera!

Op naar het hoge noorden? Haha!

dank je... als ik daar werk kan vinden ga ik er direct heen... Haha!

Banjer
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 22:20

dank je Lissy... Lachen Het oosten (m.n. Borne, Delden en omgeving)... daar ligt mijn hart... maar helaas... de huizen zijn daar zo goed als onbetaalbaar geworden... Verdrietig

Banjer
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 16:15

iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties... het zal idd niet gemakkelijk worden, maar het kan er alleen maar beter op worden... voor allebei denk ik.... Lachen

Banjer
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 18:16

Prima: we hebben eerst samengewoond, voor we gingen trouwen... ik zou op zich zo weer trouwen denk ik... alleen zou ik nu wat beter opletten met wie... Knipoog

Karin: Ik snap je... Lachen ik ben zelf ook opgelucht, maar ook een beetje bang... maar ik heb genoeg mensen bij wie ik uit mag huilen... Lachen

Banjer
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 22:48

zo voelt het al een beetje Sily... Lachen Nu kan ik me eindelijk op mijn allergrootste liefdes storten zonder met iemand rekening te houden... Haha!

Banjer
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 17:10

lis"]
[quote="SweetTinka schreef:
Wie gaat er tegenwoordig niet scheiden...

Verward

Ben heel nieuwsgierig wat je werkelijk bedoelt.
[/quote]
en ik ook..... Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie