Optreden Dinand op TMF Awards

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Optreden Dinand op TMF Awards

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 20:33

Mijn zus belde erover, dat ik gauw de tv moest aanzetten.

Hij zong het nr Dreamer wat hij voor Guusje heeft geschreven en er hingen duizenden slingers kerstversiering om hem heen, heel indrukwekkend. Vind het bewonderenswaardig dat hij het nr zo aan het grote publiek presenteert als je beseft vanuit welk gevoel hij het geschreven heeft.

Yup, was een mooi optreden, nog meer mensen die het gezien hebben?

(en anders wordt het nog wel tig keer herhaald Knipoog )


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 22:49

Verward vind je dat??
Ik denk dat hij het gevoel van machteloosheid wil omzetten in iets waarmee hij toch iets kan doen, in dit geval zijn muziek gebruiken om anderen te helpen.
Of hij nou een single verkoopt voor zijn eigen portemonnee, of voor het goede doel, dan vind ik het laatste juist een nobel streven.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 23:04

Sorane schreef:
En als jij een liedje schrijft voor je geliefde, dan ga je dat niet ongeintereseerd en zonder gevoel zitten opschreeuwen met een valse gitaar bij de TMF awards.

Ben het met Lis eens, ik vind dat je nooit kunt oordelen over het gevoel van iemand anders. Dat hij het ongeinteresseerd en zonder gevoel 'schreeuwt' vind ik dan ook een beetje respectloos. Als dat jouw mening is, okee, maar breng het niet alsof het de enige waarheid is.
Iedereen uit verdriet en onmacht anders.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, IASCrawler, nathe, pony33 en 169 bezoekers