Boris (Idols) als buur

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Boris (Idols) als buur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 19:48

't is wel leuk, onze buur"man" op het werk is Boris van Idols. Elke dag staan er gillende meiden aan de deur om maar een glimp van Boris op te vangen. Of zelfs komen ze naar binnen lopen of wij weten waar Boris woont of bellen ze op of we hem kennen en zo ja waar hij woont.
Het grappige is dat je bij ons boven zo bij hem naar binnen kunt kijken. Dus Prive of Story... foto's bij mij verkrijgbaar Haha!
Wij zien hem regelmatig lopen met zijn vriendin of zoontje Django.
Ben benieuwd, stel hij wint staat dadelijk de hele straat vol met gillende meiden, gaan we dadelijk nog entree vragen om bij ons een kijkje te gunnen Knipoog .
Zijn hier meer bokkers met een bekende buur, ik vind het wel grappig.
Groetjes Suzanne

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!



4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 20:00

He ik zie net pas dat je bij je naam allemaal fotootjes van Boris hebt! Leuk! De raam waar wij uitzicht op hebben is een grote ruimte met allemaal werkplekken, helaas! Hij staat trouwens weer in de prive of de story weet niet precies welk blad. Vorige week zag je ook twee stenen breed het kantoor van ons . Ik ga nu elke dag mijn digi meenemen voor als ik hem zie lopen dan kan ik meteen een aantal fototjes schieten Haha!
Laatst bijgewerkt door 4leafclover op 10-04-04 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 20:05

Nee ik hoor hem helaas niet oefenen anders had ik geweten welk liedje hij vanavond ging zingen, hij is ook niet erg vaak meer thuis wel in het begin. Ik ben ook niet echt fan van hem hoor, maar vind wel leuk dat hij nu bij de laatste 5 of 6 Verward zit. Mijn vriend en mijn collega heeft ook bij hem in de klas gezeten op de basisschool.

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 20:18

Pam schreef:
laatste 5 Haha! en ik hoop straks ook bij de laatste 2! en dat ie tweede wordt *LOL*

Waarom tweede Verward De eerste plaats *LOL* !! Ik ben niet echt fan van hem, maar degene waar ik op hoopte is er uit Huilen Dus dan duim ik maar een beetje voor Boris OK dan!

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 20:25

Van mij mocht Eric wel winnen. Ok ik geef toe dat hij idd niet de beste was met zingen maar hij deed het wel met veel plezier. Ik vond het best zielig voor hem vorige week. Maar morgen komt hij bij Life & Cooking kijken wat hij te vertellen heeft.
Ben benieuwd wie vanavond afvalt, ik denk Irma of Maud.
Weet jij wat het thema is van vanavond??

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 20:29

Sietez schreef:
Aaah gaaf Haha! Zullen we niet een keertje gaan meeten? Schijnheilig

Ik wil jullie het adres wel geven hoor Nagelbijten / Gniffelen Mag dit eigenlijk Verward Kun je wel fanpost sturen Haha!

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 20:37

kimmy schreef:
Beter een goeie buur, dan een verre vriend ...
Dus jij staat dus vanaf nu de hele tijd uit het raam te loeren??? Tong uitsteken


Jahaa, gisteren nog ik hoorde meiden gillen en ik dacht dus dat Boris buiten stond of zo. Dus ik naar voren gerend (aan de voorkant) en uit het raam hangen maar ik kan dan net niet bij hem voor naar binnen kijken, aan de achterkant wel maar voor niet. Maar hij stond er dus niet. Mijn baas zij al tegen een collegaatje van mij: Hangt Suzanne weer uit het raam? Haha! Volgens mij was hij er gisteren ook niet want ik zag wel zijn vriendin met zijn zoontje 's morgens wegfietsen. Kan best zijn dat ze gisteren opnames hadden of zo.
Dus van werken komt ff weinig van terecht Knipoog

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 20:38

verootjoo schreef:
Nico de haan woont bij mij om de hoek. Is die bekend genoeg?

Sorry maar wie is dat ? Haha! Ik ken hem niet Verward

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 20:43

Ik weet het je mag het wel naar mij sturen, stop ik het wel voor je in zijn brievenbus Haha!

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Corien_, Lithya, purny, YandexBot en 158 bezoekers