Jeuj ik ben aangenomen!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Jeuj ik ben aangenomen!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 23:29

En wel op mijn nieuwe school Haha!

oke hier het verhaal...

*ter infomatie: om toegelaten te worden op die school moet je dus een toelatingstest doen, van bijna alle sporten moet je een aantal dingen laten zien, turnen, dansen, zwemmen, shuttle run, een fysieke test, voetbal, volleybal, basketbal enz. Er mogen 120 mensen mee doen met de test en iets meer dan de helft moet afvallen.

Ik wil dus heel graag naar het CIOS (een opleiding voor sport en bewegings coordinator) dus ik stuur braaf net zo als ieder anders mens in nederland mijn aanmeldingsformulier op.

4 dagen later kreeg ik een brief thuis gestuurt dat ik alvast een pasfoto kon laten maken voor mijn nieuwe collegepas, maar daar stond nog niks in ofdat ik een test mocht komen doen. 2 dagen later kreeg ik een brief dat ik geen test mocht doen omdat ik mijn aanmeldingsformulier best laat ingeleverd had en er dus al meer dan 500 mensen voor mij waren die de test mochten komen doen Rolleyes Nagelbijten / Gniffelen Dus ik terug naar school gegaan om het tegen mijn mentor te vertellen, die zei dat ik naar de decaan moest gaan en die zou het verder wel regelen.. en als ik bij de decaan was geweest moest ik maar weer eventjes terug komen.
Nouja ik naar mijn decaan en die vond het ook heel erg dat ik geen test mocht doen en hij gaf mij een aanmeldingsformulier mee voor een sportopleiding in tilburg Verward dus ik weer naar mijn mentor en mijn mentor helemaal over de zeik want: Ja we zijn niet voor niets gefuseerdmet die school, het is de bedoeling dat je gewoon verder gaat bij ons dus ik zal het wel eventjes regelen!

Zei heeft dus helemaal rondgebelt om te vragen ofdat ik iig zo'n test mocht komen doen zodat ik kon laten zien wat ik kon. het was toen ongeveer half 5 (donderdag) dus was er niemand meer die daarvoor kon zorgen. De volgende dag (vrijdag) heeft ze het nog een keer geprobeerd en ik mocht mee doen met die test Lovers Pling

Zaterdag kreeg ik een brief binnen met daarin de onderdelen van wat ik allemaal moest doen op die test dus ben ik aan het oefenen gegaan want die zaterdag daarop had ik die test al.. Dus ik lag 4 dagen achter elkaar in het zwembad van 8 tot half 10. Ik zat toen midden in mijn stage en die begon pas om 10 uur dus dat kwam goed uit. IK ben naar school gegaan om te oefenen met een van mijn gymleraren en ik heb thuis heel veel geoefend.

En toen begon eindelijk die test dag, we begonnen met turnen nouja aangezien ik zelf turn was dat geen probleem. Ik was alleen wel super zenuwachtig! en ik was bijna van de balk af gevallen maar ik bleef staan Haha!
Het zwemmen ging wat minder... ik ben daar best slecht in maar gelukkig heb ik het goed geoefend (ik had toen ook om advies gevraagd van de badmeester die op dat moment rondliep). Ik had alleen wel 2 keer het probl;eem dat als ik in het water sprong mijn duikbril eraf ging, dus er kwam allemaal water bij mijn ogen en alles mislukte Maar gelukkig mocht ik dat overnieuw doen Lachen
De fysieke test was ook heel zwaar.. ik moest 25 keer opdrukken maar ik dacht dat ik maar 23 keer hoefde dus ik had mezelf al bijna laten vallen en toen riep dat vrouwtje opeens: Kom op je moet nog 2 keer! Rolleyes ...met veel moeite heb ik dat ook gered.
Tijdens het onderdeel basketballen was ik ook lekker blot bezig geweest. Tijdens de uitleg had ik blijkbaar iets gemist Bloos We moesten dus basketballen binnen het gele vlak en dat had ik dus niet gehoord ofzo Verward Nouja ik had niks in de gaten Blond totdat er een meisje tegen mij zei dat ik in het gele vlak moest blijven.. nouja toen ik eenmaal in het gele vlak stond riep de meneer die ons moest beoordelen al van: Stop maar ik heb al genoeg gezien! Okeej dat had ik goed gedaan Scheve mond

het ging dus niet erg goed... maar ik had iig een hele gezellig dag gehad OK dan! OK dan!

Vandaag kreeg ik dus de brief met de uitslag.. en ik ben gewoon aangenomen Pling Haha! jullie moesten eens weten hoe blij ik ben *LOL* Hyper! Hyper!

zo ik moest het gewoon eventjes kwijt Clown

*sorry voor het lange (en niet altijd even duidelijk) verhaal *

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie