O, o, dat weer, zo donker en dan weer zon, ieks

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

O, o, dat weer, zo donker en dan weer zon, ieks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 13:27

Ik zit hier nu naar buiten te kijken en angstig te hopen dat de wolken wat sneller willen gaan. De lucht is kompleet grijs en af en toe stort er een regenbui naar beneden van laat zeggen telkens een minuut.
Elke dag luister ik even wat piet paulisma heeft te melden en dat beloofd onweer. Als ik ergens van in mijn broek doe dan is het voor onweer Scheve mond
Ik raak echt compleet zenuwachtig daarvan, schoentjes aan, jas bij de hand, riemen van de honden klaar, alle stekkers eruit enz enz. Geheel klaar om mijn huis uit te rennen. Zelfs als ik in bed lig, moet ik van plek verruilen want ik wil echt niet dicht bij het raam liggen dan, en ook de dekens heb ik zo over me heen dat mijn oren en ogen dicht zijn.
Ik ben dus ontzettend bang van onweer.
Maar goed tot nu toe gaat het nog allemaal heel goed en ook gister zag het er heel goed uit buiten, hoe is dat bij jullie?



holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 15:02

Summertje schreef:
Ik durf niet bij het raam te staan, niet bij de stopcontacten, niet achter de computer te zitten, niet aftewassen of mijn handen te wassen, durf al helemaal niet te douchen, alles met ijzer/metaal uit mijn buurt, echt erg!!


Precies ja, zelfs de was wacht maar even nu ondanks dat het zonnetje inmiddels weer wat mooier schijnt. Onweer heb ik gelukkig nog niet gehad en hoop het ook niet te krijgen, jakkes. Echt niet leuk.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 08:35

Gelukkig is vandaag de dag begonnen met een zonnetje. Hopen dat het nog lang zo zal blijven, maar toen ik vanmorgen de paarden hooi ging geven zag ik toch nog een grijze wolk, dus ik verwacht weer een fijn buitje ergens.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Eliana, Eretria, eva1969, Joesje, leanneXXnona, LiannePuthzy, Melanie_D, Nientsje, Pieneappel, Sica, silvericathy, SteffiiY, Suziiiie, xLauLaUx en 225 bezoekers