[update] Wat moet ik met mezelf?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:23

De relatie met mijn ex is een jaar of 8 geleden ook stukgelopen.
Mijn wereld stortte in. Ik had nooit verwacht dat het uit zou gaan en had al mijn vrienden laten stikken, om maar bij hem te kunnen zijn.
Ik viel in een enorm gat. Wist niet meer wat te doen, kon alleen maar huilen en was ontzettend depressief.

Van ellende ben ik gaan sporten. Wel zo intensief dat ik binnen een half jaar 20 kilo kwijt was... Ik zag er anders uit, en dat hielp mij om de draad weer op te pakken. Ik had immers laten zien dat ik niet die dikke domme doos was waar hij verkering mee had, maar een heel andere meid, waarvan hij nooit gedacht had, dat ik het in me had.

Mijn leven is vanaf het moment dat hij het uitmaakte rigoreus veranderd, in het begin dacht ik ook nog wel dat hij terug zou komen op zijn besluit. Dat was niet het geval, en daar dank ik god voor!!

Je gaat nu even door een hel en ziet het niet meer zitten, maar geloof me: het komt allemaal op zijn pootjes terecht Ach gut !

Toos paardloos



Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:21

Nappie, mijn ex ging al een half jaar vreemd met het nichtje van zijn zwager (lekker moeilijk, maar: keep it all in the family), ik zat toen intern op school.
Hij moest precies weten wanneer ik les had en wanneer ik stageliep, zodat hij haar in kon plannen als ik er niet was.
Hij gebruikte mij in het weekend en had haar voor door de weeks.

Ik voelde me vies, gebruikt en vooral heel minderwaardig.

Doordat ik door deze ervaring met de neus op de feiten gedrukt werd, ben ik voor mezelf na gaan denken wat nu belangrijk was. Conclusie: IK ben belangrijk!!!

WeetTniet, dat zul jij ook in moeten gaan zien, dat JIJ belangrijk bent, en niet een ander. Je bent niet minderwaardig, maar je moet verder gaan, zodat je hier sterker uit komt als je nu al bent!!

Kop op, als ik het kan, kan jij het zeker!!! OK dan!

Toos paardloos

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Celiien, IASCrawler, Niwla, Relserk, winnetou4502 en 180 bezoekers