mobiel 24/7 onder water...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:52

Mijn vorige telefoon een Nokia 3310 Boos! kreeg ´vochtschade´ van waarschijnlijk zweet. Dit volgens de fabrikant, na een week in de kast te hebben gelegen deed hij het weer.

In die week heb ik bij KPN een goedkope telefoon gekocht, volgens mij een Swing. Deze heeft in de sloot gelegen, vervolgens eruit geschept met een emmer. Daarna uit woede in het weiland gegooit, na wat gekalmeerd te zijn heb ik de onderdelen weer opgezocht en vervolgens onder de fohn stand 3 laten drogen. Na een dag deed hij het weer en doet het nog steeds. *LOL*
Nooit geen Nokia meer, maar wel 1 huismerk van KPN OK dan!



Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:05

Yuri schreef:
mijn telefoon die ging zwemmen toendertijd was ook een swing 200 als ik me niet vergis. jammer dat ie koelkast was, want verder heerlijk toestel!


Ik heb van de mevrouw van KPN gehoord, dat vooral de ´koelkasten´erg goed bestand waren tegen waterschade. Deze die ik nu heb is geen koelkast, meer een vervouderd klein modelletje. Maar door dit voorval heb ik een soort band gekregen met dit telefoontje, houden van is een groot woord...maar toch wel een beetje. Bloos

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Jody_, _Nadia_, aliida, capriz, Colien, F_Orumster, Googlebot, Janneke2, LouLi, marley93, Mo_86, NogSteedsGek, Paardjes83, SannevZ, Swift, troi, Wintu, YandexBot en 200 bezoekers