Eenzaam..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Eenzaam..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 13:14

Hebben jullie dat ook wel eens... dat je je echt enorm eenzaam voelt? Verdrietig

Dat heb ik nu dus... Scheve mond
Niemand reageert op mijn smsjes.., ik wil wat leuks gaan doen, maar 'k zou niet weten wat en al helemaal niet met WIE Verward

Er is niemand thuis, mijn zusje is gezellig met d'r vriendinnen naar de film... en wat doe ik? Ik zit maar weer de hele dag achter de computer omdat ik me echt vreselijk verveel! Verdrietig

Ik ben best down aan het doen hier, maja ik wou ff weten of ik nou de enige ben die dit (regelmatig) heeft...?

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:16

Nou je bent niet de enige hoor. Ik ben op dit moment ook down... Dat heeft deze x andere redenen. Maar je hebt van die momenten dat je gewoon ineens het gevoel hebt dat je best wel weinig vrienden hebt. En als die dan allemaal niet reageren, dat je dan gewoon het gevoel krijgt dat zij er zelfs niet meer zijn... Verdrietig

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:17

Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Kun je niet naar je paardje of naar de manege of zoiets? Of misschien een leuke dvd? Werkt bij mij ook altijd prima.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:19

Jammer dat je ver weg woont, anders konden we samen iets leuks gaan doen! Haha! Ik verveel me ook, maar down...neuh niet echt... Lachen

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:20

Heb er ook wel es last van hoor, dan vind ik mezelf ff heel erg zielig. Is iedereen wat anders doen, zit ik alleen thuis, voel ik me Toos Vriendloos... Weet diep in mn hart wel dat ik me aanstel, heb massa's vrienden dus in dat opzicht... Ik maak dan altijd van de nood een deugd om t zo maar te zeggen, ga mezelf lekker verwennen met maskertje, nagels lakken, lekker lang douchen, allemaal lekkere dingen eten, filmpje kijken, bokken.... Vermaak me dan prima! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:24

Ik weet wel dat als je veel achter de PC zit je erg eenzaam wordt. je heb wel veel contacten mss, via msn of een chatboks maar het is anders dan als je met een kennis gezellig even de stad in gaat.
De beste remedie vind ik zelf, af en toe die PC uitgooien en de deur uitgaan, als je binnen blijft afwachten gebeurd er niet veel.

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:41

piedro schreef:
Hebben jullie dat ook wel eens... dat je je echt enorm eenzaam voelt? Verdrietig

Dat heb ik nu dus... Scheve mond
Niemand reageert op mijn smsjes.., ik wil wat leuks gaan doen, maar 'k zou niet weten wat en al helemaal niet met WIE Verward

Er is niemand thuis, mijn zusje is gezellig met d'r vriendinnen naar de film... en wat doe ik? Ik zit maar weer de hele dag achter de computer omdat ik me echt vreselijk verveel! Verdrietig

Ik ben best down aan het doen hier, maja ik wou ff weten of ik nou de enige ben die dit (regelmatig) heeft...?


hé ik reageer wel op je smsjes Verward
Enne ik heb je gevraagd of je komt maar ik hoor ook niets meer van jou???
Verward

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 13:59

piedrolover"]
[quote="piedro schreef:
Hebben jullie dat ook wel eens... dat je je echt enorm eenzaam voelt? Verdrietig

Dat heb ik nu dus... Scheve mond
Niemand reageert op mijn smsjes.., ik wil wat leuks gaan doen, maar 'k zou niet weten wat en al helemaal niet met WIE Verward

Er is niemand thuis, mijn zusje is gezellig met d'r vriendinnen naar de film... en wat doe ik? Ik zit maar weer de hele dag achter de computer omdat ik me echt vreselijk verveel! Verdrietig

Ik ben best down aan het doen hier, maja ik wou ff weten of ik nou de enige ben die dit (regelmatig) heeft...?


hé ik reageer wel op je smsjes Verward
Enne ik heb je gevraagd of je komt maar ik hoor ook niets meer van jou???
Verward
[/quote]

Ik plaatste dit topic voordat ik een smsje van je terug kreeg Knipoog

En ik mocht dan wel komen, maar je moest wel nog opruime enzow, heeft nie veel nut Clown

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 14:01

Fonnie schreef:
Jammer dat je ver weg woont, anders konden we samen iets leuks gaan doen! Haha! Ik verveel me ook, maar down...neuh niet echt... Lachen


Zuid-Limburg is idd wel erg ver weg Scheve mond
Jammer...

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 14:02

piedro"]
[quote="piedrolover"][quote="piedro schreef:
Hebben jullie dat ook wel eens... dat je je echt enorm eenzaam voelt? Verdrietig

Dat heb ik nu dus... Scheve mond
Niemand reageert op mijn smsjes.., ik wil wat leuks gaan doen, maar 'k zou niet weten wat en al helemaal niet met WIE Verward

Er is niemand thuis, mijn zusje is gezellig met d'r vriendinnen naar de film... en wat doe ik? Ik zit maar weer de hele dag achter de computer omdat ik me echt vreselijk verveel! Verdrietig

Ik ben best down aan het doen hier, maja ik wou ff weten of ik nou de enige ben die dit (regelmatig) heeft...?


hé ik reageer wel op je smsjes Verward
Enne ik heb je gevraagd of je komt maar ik hoor ook niets meer van jou???
Verward
[/quote]

Ik plaatste dit topic voordat ik een smsje van je terug kreeg Knipoog

En ik mocht dan wel komen, maar je moest wel nog opruime enzow, heeft nie veel nut Clown
[/quote]

Oh okey Knipoog
Ja dat wel maar samen is leuker dan alleen Tong uitsteken
Maar bel je me nog terug, misschien kunnen we even naar t winkelcentrum gaan Lachen Mn vader wil vast wel even brengen.. tenminste dat hoop ik Schijnheilig

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 14:10

Zo ook weer opgelost Knipoog Ik zie je om 3 uur Tong uitsteken

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 14:12

Nou mensen, mij eenzaamheid is (voorlopig) opgelost Haha!

Ik ga met piedrolover shoppen Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken !

Maar als iemand nog wat kwijt wil over zijn/haar eenzaamheid, wil k dat graag horen

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:08

jeps, ook ik ken t heel goed. En dan kun je nog massa's mensen om je heen hebben, of midden in een drukke winkelstraat lopen, maar af en toe heb je dan gewoon eens dat eenzame gevoel.. En dan word ik idd altijd ontzettend down en kan daar dan even niets tegen doen.. Zwaar irritant!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:14

hier is het oook saai...blegh! zit gewoon hele dag op msn/inet omdat er niets anders te beleven valt Boos! het is niet eens mooi weer om naar buiten te gaan Verdrietig grrrr.... Boos!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:55

Tja dat heeft iedereen wel eens denk ik.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:38

Ik ken het, tegewoordig heb ik er al wel een stukje minder last van.
Soms ben ik daarin tegen wel weer heel blij wanneer ik rust voor me zelf kan hebben en idereen z'n kop gewoon houd zo dat ik in rust kan Bokken Haha!

Kun je geen vriendin bellen om een flimpje te huren of zo?

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:41

SuperSmurf schreef:
jeps, ook ik ken t heel goed. En dan kun je nog massa's mensen om je heen hebben, of midden in een drukke winkelstraat lopen, maar af en toe heb je dan gewoon eens dat eenzame gevoel.. En dan word ik idd altijd ontzettend down en kan daar dan even niets tegen doen.. Zwaar irritant!


*LOL* *LOL*
hier sluit ik me helemaal bij aan, dan loop ik daar en dan heb ik echt zo iets van: wat doe ik hier eigenlijk....

suuzjuh

Berichten: 77
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:43

k ben niej eenzaam
maar misschien kan je je opgeven voor een club
suc6
(K)suus

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:17

suuzjuh schreef:
k ben niej eenzaam
maar misschien kan je je opgeven voor een club
suc6 (K)suus

ik denk niet dat 'dit soort' eenzaamheid wordt bedoeld, en dat dit er tegen helpt. Hier wordt denk ik meer de overvallende eenzaamheid bedoeld. {jaja Bloos }

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:20

wat kristie zegt klopt ja. We hebben t niet over die eenzaamheid. Eenzaamheid is een gevoel, waar je op dat moment even niets tegen kan doen. Je kan massa's vrienden hebben en een heel druk leven hebben OF zelfs in een drukke winkelstraat lopen en tóch eenzaam zijn. Dan helpt dat dus niet..

en suuzjuh, het is niet ipv niej en je hoeft niet je naam onder je berichten te zetten, we kunnen namelijk zo ook wel zien dat t van jou komt Haha!