Gekke dingen die je als kind zei....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:28

Koekebol... en dat kon of eierkoek of krentebol betekenen, had ik voor het gemak maar 1 woord van gemaakt Tong uitsteken
Dus als ik zat te zeuren om een koekebol, en mijn moeder kwam aan met een eierkoek, begon ik te janken dat ik een andere koekebol wilde, en andersom net zo Haha!

Drukkertjes waren poepertjes, ik mocht namelijk van mijn oma nooit poepen zeggen, maar drukken.... dus werden drukkertjes heel demonstratief poepertjes Clown

Ook heb ik mijn vader toen ik heel klein was eens beledigd, hij was een paar weken weggeweest, en toen hij terug kwam had hij een baardje laten staan. Ik ben toen huilend naar mijn moeder gerend, en terwijl ik naar mijn vader wees gezegd: 'Dat is niet pappa, dat is een andere meneer!!' *LOL*

Run free Jordy.... 1997 - 2021



Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:07

Mijn broertje heeft ook eens zoiets geflikt. Wij hadden hier vroeger een stoffenwinkel aan huis, en mijn broertje, toen 4 jaar oud, liep daar ook rond te scharrelen. Op gegeven moment bukt een vrouw met een nogal prominent achterwerk om een klosje garen te pakken... Mijn broertje beet keihard in haar kont Bloos! Commentaar van die vrouw: Oe!! Hij bijt!! Haha!

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:25

Ik had er net met mijn moeder over, mijn allereerste zin was "Sodemieter in je hok!" tegen de kippen Haha!
Blijkbaar was ik erg gek op de kippen, want mijn eerste lange woord was 't*ringhaan' Bloos!

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:08

Ik herinner me nog iets van mijn broertje, het was niet zozeer iets wat hij zei, maar wat hij deed.
Hij had net de Disneyfilm Dumbo gezien, olifantje had grote oren en kon vliegen, en een konijn heeft ook grote oren
Resultaat was dat hij samen met een vriendje het konijn uit zijn hok had gehaald, en ze het konijntje in de lucht gingen gooien Bloos! Tot mijn moeder ineens een konijn langs het keukenraam zag vliegen.....
Konijn heeft er gelukkig geen schade aan over gehouden.

Run free Jordy.... 1997 - 2021


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bellatrix, Gee, Googlebot, Kimberly520, ManonGrr, Miriam91, Murloc, pluisje88 en 146 bezoekers