het nut van de man....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

het nut van de man....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 22:14

dit topic open ik na een nieuwtje dat ik las bij vraag maar raak...

'heet nieuws'... er zijn helemaal geen mannen meer nodig voor het produceren van baby's
ze hebben ontdekt dat je vrouwlijke cellen bij elkaar in kan planten zodat het een babytje vormt. het is alleen wel een meisje... dus uitstervend ras (de man), daar gaan jullie!!

dit werd gepost door een vrouw (denk zeg het even voor er rare dingen komen Knipoog )

en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden... Verward

pmarena

Berichten: 48084
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:18

Ik wil liever een jongentje eigenlijk Tong uitsteken

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:18

Hmm, ben er niet direct een voorstander van... Scheve mond

Het leven kan heel leuk zijn met een vriend Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:19

Nou je mag het proberen Tong uitsteken
Denk wel snel dat de mannen de vrouwen gaan boycotten Tong uitsteken
Dan kunnen de vrouwen de wallen gaan bezoeken ipv de mannen *LOL*

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:19

ahahahahah gaaf!!!

maar goed, ff serieus, soms stel ik me ook wel eens de vraag, waarom heb ik een man nodig, pas op ik heb er 1 hoor hihiihihi

maar toch, als er geen mannen zijn, wie gaat dan het harde werk doen en de inkomsten binnenbrengen?

wij vrouwen kunnen niet alles tegelijk toch?

of gaan wij geemancipeerde dames zelf het vuile werk opknappen?
huizen bouwen, stratenmaker, al dat soort dingen!

een man is dus degelijk wel nodig al is het maar om je ego ff te strelen Haha!

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:21

dat is mooi Haha! zijn we tenminste van al dat gedoe af
en kunnen vrouwen al vechtend , kibbelend en voor de spiegel staand *LOL*
zonder een werkende auto de wereld verbeteren Bloos!
ze hebben alleen weinig meer te roddelen...
Laatst bijgewerkt door vanja op 28-03-04 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 22:22

en hoe wil je dan alle eigenschappen van de man behouden? een deel van de afweer systeem komt namelijk van de man af... zo maak je na de emancipatie de vrouw weer een zwakker geslacht is dat de bedoeling?

even tussendoor ik ben een man hoor..

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:22

vanja schreef:
...en kunnen vrouwen al vechtend ...


Oeh, dat zie ik echt al gebeuren ja Haha!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:23

vanja schreef:
ze hebben alleen weinig meer te roddelen...


KOM HIER MET DIE MANNEN, ZE MOGEN ECHTTTTTTTTTTTTTT NIET WEG Tong uitsteken Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:23

Nou ik wil helemaal niet weg met de mannen... wie moet er anders thee voor me halen... en na de wedstrijd naar huis rijden omdat ik dooodmoe ben... en aan wie kan ik me dan lekker warmen als ik het 'snachts koud heb...

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 22:24

maar het is dan ook niet mogelijk om eens lekker naar mannen te kijken... even te roddelen.. de dingen die je te veel hebt gekocht en die zwaar zijn in en uit je auto te laten zetten etc....

is dat wat jullie willen?

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:26

Silenzio schreef:
maar het is dan ook niet mogelijk om eens lekker naar mannen te kijken


Laat ze in vredesnaam blijven, anders heb ik niks moois meer om naar te kijken Knipoog

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:26

sinds ik mijn laatste ex de deur uit heb gezet, heb ik mannen afgezworen (en dat is al 5 jaar geleden!) OK dan!
Helaas ben ik al te oud om nog kindertjes te krijgen, of hebben ze daar ook al iets op gevonden???? Verward

Arwen toch, ik had gedacht dat jij zelfstandiger was Clown

pmarena

Berichten: 48084
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:27

Naar mannen kijken op videoband ,
roddelen over andere vrouwen kan ook pri-ma Knipoog
en dan loop je maar een paar keer heen en weer , of zoekt een sterke vrouw

Maar doe mij maar een lieve , leuke , stiekum best schattige , sappige kerel hoor Lovers

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 22:28

maar je kan toch ook een man hebben zonder kinderen eentje die je vertroeteld? of ben ik nu naief?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:29

smurf schreef:
Arwen toch, ik had gedacht dat jij zelfstandiger was Clown


Het verschil tussen 'niet nodig hebben' en 'maar toch fijn dat ze er zijn'. Ik kan ook zonder. Het is geen levensbehoefte, een man. Maar liever met.

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:29

Silenzio schreef:
maar je kan toch ook een man hebben zonder kinderen eentje die je vertroeteld? of ben ik nu naief?


neehoor, dat kan idd prima

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:31

maar kinderen kunnen toch ook in een reageer buisje?
dus wat is het net van vrouwen?
mannen kunnen tenminste nog wat; thee halen, auto rijden en maken, huizen bouwen, een stofzuiger uitvinden Tong uitsteken

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:31

Citaat:
11 juli 2001
„Eicellen bevruchten zonder sperma”
Van onze wetenschapsredactie
MELBOURNE – Eicellen zijn wellicht te bevruchten met lichaamscellen in plaats van sperma. De techniek maakt het in theorie mogelijk dat lesbische vrouwen een kind krijgen dat hun eigen genetisch materiaal bevat, maar dat is volgens de onderzoekers –als het al mogelijk is– verre toekomstmuziek.

Een groep Australische wetenschappers van de Monash University in Melbourne is erin geslaagd eicellen van muizen in het laboratorium te bevruchten met het genetisch materiaal uit de kern van lichaamscellen van muizen.

Tot nu toe werd een dergelijke bevruchting niet mogelijk geacht. Lichaamscellen bevatten twee paar (46) chromosomen, terwijl eicellen en zaadcellen ieder een enkele set (23) bevatten. Na het samensmelten van beide cellen bevat het embryo weer het volledige aantal chromosomen.

De onderzoekers hebben met behulp van chemische stoffen één set chromosomen uit de lichaamscel verwijderd. De techniek die ze daarvoor gebruiken, is afgekeken van de manier waarop het lichaam normaal gesproken eicellen produceert.

Het onderzoek staat nog in de kinderschoenen. In het laboratorium blijken de embryo's één of twee keer te delen, waarna het proces stopt. De wetenschappers hebben de embryo's nog niet ingebracht in muizen. Dr. Orly Lacham-Kaplan, die de techniek heeft ontwikkeld: „We weten nog niet of de embryo's zich ontwikkelen tot gezonde nakomelingen. Binnen zes tot negen maanden hopen we daar een antwoord op te hebben.”


hoi, ik ben de poster van dit duivelsgebroed Haha!
Ik zag van de week een stuk op tv hierover, en vond het nogal spraakmakend. zou de wereld er liefdevoller uit zien zonder mannen? Immers, hoeveel % man voert er geen oorlog of duikt in de criminaliteit? en hoeveel % vrouw?

bovenstaand stuk was het enige wat ik op het net kon vinden hierover en is nogal gedateerd. inmiddels zijn ze al een stuk verder in het proces.

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 22:32

en wel leuk de emancipatie de rechten hebben jullie maar wanneer komen de plichten die daarbij horen? zoals de deur open houden voor de man etc?

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:32

Pellie schreef:
[ zou de wereld er liefdevoller uit zien zonder mannen? Immers, hoeveel % man voert er geen oorlog of duikt in de criminaliteit? en hoeveel % vrouw?

[/quote]


Wel eens een groep vrouwen bij elkaar gezet? Voor je het weet krabben ze elkaar de ogen uit Scheve mond

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:33

smurf schreef:
sinds ik mijn laatste ex de deur uit heb gezet, heb ik mannen afgezworen (en dat is al 5 jaar geleden!) OK dan!
Helaas ben ik al te oud om nog kindertjes te krijgen, of hebben ze daar ook al iets op gevonden???? Verward

Arwen toch, ik had gedacht dat jij zelfstandiger was Clown


ook voor jou is er 'heet nieuws' ja


Citaat:
Vrouwen maken mogelijk toch eicellen tijdens hun leven

Uitgegeven: 11 maart 2004 16:24

BOSTON - De theorie dat vrouwen worden geboren met een vaststaand aantal eicellen, staat mogelijk ter discussie. Een onderzoek van de Harvard Medical School heeft aangetoond dat volwassen muizen nieuwe eicellen aanmaken, als de oude zijn vernietigd of beschadigd. Als de bevindingen ook voor mensen gelden, kan dat verstrekkende gevolgen hebben voor de vruchtbaarheid van de vrouw.

De resultaten zijn donderdag in het gerenommeerde wetenschappelijk tijdschrift Nature gepubliceerd.

De onderzoekers, onder leiding van Jonathan Tilly, doodden bij jonge muizen de eicellen. Later bleek dat de inmiddels volwassen muizen nieuwe eicellen hadden geproduceerd. Stamcellen in de eierstokken bleken hiervoor verantwoordelijk.

Al jaren is de gedachte dat vrouwen, net als alle zoogdieren, geboren worden met alle eicellen. Als die niet worden bevrucht, sterven ze langzaam af, tot de vrouw de menopauze ingaat.

Eierstokken

Als de stamcellen in de eierstokken van vrouwen nieuwe eicellen kunnen produceren, levert dit nieuwe inzichten op voor vruchtbaarheidsonderzoek. Vrouwen zouden op jonge leeftijd stamcellen "in bewaring" kunnen geven. Wanneer ze later onvruchtbaar worden door bijvoorbeeld een geslachtsziekte, chemotherapie of roken, zouden ze met nieuwe technologieën alsnog eicellen kunnen aanmaken.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:33

carina"]
[quote="Pellie schreef:
[ zou de wereld er liefdevoller uit zien zonder mannen? Immers, hoeveel % man voert er geen oorlog of duikt in de criminaliteit? en hoeveel % vrouw?

[/quote]

Wel eens een groep vrouwen bij elkaar gezet? Voor je het weet krabben ze elkaar de ogen uit Scheve mond



peanuts vergeleken wat mannen op deze wereld aanrichten Bloos!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:35

carina"]
[quote="Silenzio schreef:
maar het is dan ook niet mogelijk om eens lekker naar mannen te kijken


Laat ze in vredesnaam blijven, anders heb ik niks moois meer om naar te kijken Knipoog
[/quote]

ik zie liever een mooie vrouw (nee ik ben hetero) maar mannen zijn niet mooi met hun hoekige en houterige lichamen Cool

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:35

Citaat:
dus uitstervend ras (de man), daar gaan jullie!!


Het klinkt wel erg goed als dreigement Haha!

Maarruh,het lijkt mij allemaal toch verdacht saai zonder lieve papa's, broers, vriendjes, etc om mee te lachen, huilen, knuffelen en gek doen..(en wie moet er dan je tas dragen Schijnheilig )....dus doe mij toch maar mét ...(hoewel het idee af en toe toch wel gigantisch aantrekkelijk klinkt Knipoog )