Op vakantie naar Australie! Tips?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Op vakantie naar Australie! Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 09:31

Deze zomer vertrekken vriendlief en ik voor 4 weken naar Australie. We rijden met een auto van Brisbane naar Cairns.

Ik ben benieuwd of er nog meer Bokkers die route hebben gereden en nog leuke tips en truuks hebben die we moeten zien of gewoon leuk zijn en zo.
Boekjes heb ik genoeg *LOL* , maar inside information is altijd welkom!

We willen veel zien, maar ook relaxen. Wat we zowiezo aan doen is bijv Fraser Island, Daintree National Parc en Heron Island.

Ook nog 2 dagen Sydney. Alle tips zijn welkom!!

Thanks!

Op zoek naar de zon!!!



Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 14:24

Jeetje, heb ik even niet gekeken, staan er weer heel veel tips op! Toppie OK dan!

Zal alles even printen en in mijn hoofd op de harde schijf opslaan.
Ik ben zo benieuwd en ik heb er zoveel zin in!

Karin, zo te horen heb jij er langere tijd gewoond? Klinkt goed!

Bedankt voor de tips!

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 17:46

Scum schreef:
Lijkt me echt geweldig, Australie! En dan lekker met een 4X4 (pinngg pingggg kassa Haha! ). Ik heb zelf ook al in foldertjes rondgeneusd een poosje geleden. Maar uiteindelijk vond ik het toch erg prijzig. .


Wij pakken het iets anders aan. Wij vliegen als eerste naar Bangkok. Wij boeken alles zelf via internet (althans....vriendlief Bloos ) Wij boeken de tickets via Thailand. We zijn dan Thaise klanten dussssss..........ook Thaise prijzen!! *LOL*
Dat betekend een wereldticket van iets van 30.000 miles (dus niet alleen naar Australie maar aan het einde van het jaar ook via LA naar Bangkok! OK dan! ) En dat alles voor de prijs van...... Tjing Tjing.......€ 1700,-!!!!

Het is even zoeken en pluisen, maar het is het meer dan waard. Geld wat we besparen met tickets kunnen we mooi uitgeven aan andere dingen!!

Karin, klinkt goed joh *jaloers* Ben helaas over 1,5 maand alweer *uchuh...* 31 jaar...... Oeps!!

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 17:47

Karin schreef:
Ga je trouwens vliegen van Brisbane naar Sydney of doe je dat over land? In het laatste geval is Byron Bay (en omgeving) ook nog wel een bezoekje waard. Lachen


We vliegen van Cairns naar Sydney. Kunnen BB dus neit bezoeken. Jammer!!!

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 08:17

Ik onthoud je tips! We zijn denk ik, maar 2 dagen in Sydney. Time flies!!

Ik zou wel 4 maanden willen gaan i.p.v 4 weken. We komen ogen en oren te kort volgens mij!

Op zoek naar de zon!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Amazonbot, cinniz123, ComscoreBot, GrapeshotBot, HELder, L_iek, Larissajulia, m9ara, MiVita, Sewri, Tucktuck en 152 bezoekers