oh nee!!!! osama en nederland (snel reacties please)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 22:17

ik ben zo bang, het komt zo dichtbij.. hij heeft op die video (die openbaar is gemaakt) ook nederland genoemt. er zitten leden van de taliban in nederland!! dat kan je je toch niet voorstellen?!?! er is eens een keer een minister van de taliban in NEDERLAND geweest. ik ben echt zo bang.. wat moeten we nou? Verdrietig

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 22:19

der is niets aan de hand hoor. Der zitten leden van de taliban over heel de wereld maar ik denk dat die zich nu wel rustig houden. De Taliban zit ingesloten in Afghanistan en in Europa en de VS zullen ze ook snel opgerold zijn. Het zal niet lang meer duren voor ze Bin Laden zelf hebben. Je hoeft nergens bang voor te zijn. De kans dat er iets gebeurd is net zo groot als dat er iets fout gaat met de laatste kerncentrale in Nederland in Borsele. Bijna nihil dus.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 22:24

ja, als je er goed over nadenkt is er weinig kans dat er wat gebeurt maar toch. dat het nu toch ook ZO dichtbij komt en vooral als hij in die band zelfs nederland NOEMT Verdrietig

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 22:26

Ja maar welk land heeft ie niet genoemd? En wat heeft ie over ons landje gezegd. Ik durf bijna te wedden dat hij het nog niet eens es op de landkaart aan kan wijzen.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 22:35

haha, eerst zien, dan geloven. Hij wil nu gewoon weer de hele werled op scherp zetten...

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 22:36

Hehe ja precies Sypheron!!!! Lachen
Je hoeft nergens bang voor te zijn hoor!!!

Hij is zelf bang om gepakt te worden!!!! Extreme duivel

Ze hebben telefoongesprekken van hem opgevangen! dus.... Komt echt wel goed hoor! *LOL*

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 22:43

Volgens mij is hij nu aan het verstoppertje spelen.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 23:17

Marcario, t is duidleijk dat je 12 jaar bent en dat je dingen niet goed kunt zien in hun verband.

Osama gebruikte Nederland hier in een voorbeeld waarin hij zij dat er sinds de aanslagen in de VS er hier meer mensen moslim waren geworden dan ooit te voren. Oid.

Hij noemde nederland niet als doel, maar als voorbeeld voor "zijn goede werken". Je hoeft nergens bang voor te zijn. Als je je volgende keer weer spookverhalen laat aanpraten of je hoort weer de helft van wat er op de radio word gezegt, kijk dan ff op sites als http://www.nos.nl of http://www.cnn.com . En pas daarna kun je je gaan afvragen of je je zorgen moet gaan maken.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 23:19

Mocht Nederland er ook direct bij betrokken raken, dan denk ik dat ik me ook bij het leger aanmeld. Ik weet niet zeker of ik dat ook echt in zo'n situatie zou doen, maar ik zou het nu iig wel graag willen!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 10:37

nou dan meldt ik mij ook aan en wil dan wel sniper worden hehehe. Ophoeren met die gasten. Ik haat alles wat uit naam van het geloof gebeurd. Bah!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 16:42

jah ik weeeeeeeet dat ik 12 ben. Schijnheilig maargoed ik was er gewoon van geschrokken dat hij zelf ons pieterpeuterige landje noemde.... brr maar idd.. hij word snel gepakt en dan gaat gelijk dat hele al kayda netwerk eraan }>

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:23

ik ben nergens bang voor! laat hem maar komen ik knal hem neer hahaha Knipoog gewoon niet aan dfenken leonie!
er gebeurd niks! en anders bescherm ik je wel!
(sorry ben een beetje melig)

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:17

Welke video? Waar is die te zien?? Verward Bloos

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:21

New-Forest schreef:
Welke video? Waar is die te zien?? Verward Bloos

was op het nieuws!
www.rtl4.nl kun je hem bekijken zeiden ze bij het nieuws dus als je het wil zien kun je daar een kijkje gaan nemen!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Osama

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:38

Ik stond vanmiddag voor het stoplicht en ineens kwam Osama langsrijden op een paars scootertje, het was hem precies alleen iets jonger Haha! Ik moets wel een beetje lachen '' daar gaat Osama''

Zo nu geen gekkigheid meer .
Toen ik gister die belden zag ging ik zowat over mijn nek. gatver wat een vreselijke vent is dat zeg. Hij is net zo erg als Hitler, ze delen bij mij samen de eerste plaats.
Zo lachen , zo veel plezier van het kijken naar al die mensen die opgesloten zitten in die toren en uit alle ellende naar beneden springen.
De mensen die doodsangsten hebben uitgestaan in alle 4 de vliegtuigen.
Ben van de week nogal erg bezig geweest met sites bezoeken over 11 sept.
Ik kan het ook nog steeds niet geloven.
Gelukkig horen we elke dag beter nieuws dat Osama aardig in het nauw zit en niet ver weg van zijn arrestatie/executie.
Persoonlijk denk ik dat hij zich ook niet laat pakken maar zich zelf een kogel door de kop schiet. Niet dat het me wat kan schelen, maar dan komt ie er wel erg makkelijk af.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 12:37

macario schreef:
jah ik weeeeeeeet dat ik 12 ben. Schijnheilig maargoed ik was er gewoon van geschrokken dat hij zelf ons pieterpeuterige landje noemde.... brr maar idd.. hij word snel gepakt en dan gaat gelijk dat hele al kayda netwerk eraan }>


he macario, geeft nix hoor dat je er van schrok! je denkt idd dat bin laden NL niet eens zou kennen en dat maakt dat je je iets veiliger voelt en dan noemt hij Nederland toch, maar zoals hier boven al staat het was een voorbeeld dat er na 11 september zo veel moslims bij gekomen zijn, dus nix om bang van te worden dat hij NL wil aanvallen oid.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 15:31

Tja, hier kan en mag alles, alles moet je respecteren tegen wil en dank. Nergens hebben die lui het zo gemakkelijk als in Nederland. Dus wat wil je nou?