Operatie ingegroeide haartjes!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Operatie ingegroeide haartjes!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 10:53

Wie het verhaal heeft kunnen volgen in het topic van Dorré
heb ik al verteld dat ik heel erg last heb van ingegroeide haartjes.

Woensdag ben ik hiervoor naar het ziekenhuis gegaan en heb ik
gesproken met een chirurg. Hij zei dat het bij mij erg extreem was
en heeft er nog een andere chirurg bij gehaald......

>>>>ik hou van aandacht maar niet in een ziekenhuis Clown Haha! Clown >>>>

Hij zei gelijk opereren......Nou de kogel is dus eindelijk (na 9 jaar) door de kerk!!!!!!! Woensdag 16 juni wordt ik geopereerd aan deze vervelende (ziekte, ballen) hoe je het ook wilt noemen.

Dit gaan ze doen:

Ze snijden het hele okselgebied onder mijn rechterarm weg. Daarna hechten ze dit heel strak aan elkaar. Kan dus 6 tot 8 weken niets doen. Na die weken kan ik beslissen of ik de rest ook wil laten doen. Het is niet niks om 8 uur op die tafel te liggen.

Hou jullie op de hoogte!!!!!!
[/list][/quote]

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:55

Getsie klinkt niet fijn..
Maar heel veel succes, en ik hoop voor je dat je er straks vanaf bent!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:55

Eh...au.....maar ok..ingegroeide haren gaan natuurlijk ook heel veel pijn doen.

Maar ben blij dat ze niet in mij gaan snijden, vooral op zo'n gevoelige plek.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:56

iewl lijkt me niet echt een prettige ervaring nee, maar als het daarna beter gaat moet het maar...
suc6 in ieder geval!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:57

Au.. Scheve mond Veel sterkte. Ach gut

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 11:09

hmm, dat klinkt niet zo fijn
heel veel sterkte OK dan!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 11:10

Jeetje dat lijkt me heel erg vervelend zeg! Maar wel positief dat ze er iets aan kunnen doen...... na al die jaren heb je er straks geen last mer van Knipoog Veel succes en sterkte!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:01

Wat een ingreep zeg klinkt heel ingrijpend. Veel sterkte de komende tijd wou dat er een andere therapie voor je was Ach gut

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:18

wat gaan ze precies weghalen in je oksel?? Als dit idd helpt, zou het mooi zijn..
Maare van die 8 uur merk jij niet erg veel hoor Tong uitsteken je gaat slapen en wordt weer wakker..

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:19

Aaaaaaah bah Scheve mond Lijkt me nogal pijnlijk enzo Scheve mond


Echt rot! Maar wel goed dat 't dan over is! Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:21

Oei,
aparte operatie...
Dan hoef je hierna dus nooit meer je oksels te scheren?

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:23

Klinkt erg spannend... Scheve mond

Hopelijk helpt het! Succes alvast! Lachen

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:31

Ik hoop dat het helpt en dat je niet al te veel last van de operatie erna krijgt.

succes en ik hoop dat dit de oplossing voor je is.

gr

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:14

Heel veel succes. En hopelijk heb je er dan geen last meer van..
Maar is het dan dus zo erg? Ben blij dat ik er geen last van heb...
Sterkte!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:10

sterkte! t klinkt pijnlijk maar hierna ben je van alle pijn af!

kunnen ze je haren niet weglaseren? dan zijn ze toch ook voorgoed weg na een paar behandelingen?

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:14

Jemig sterkte! Lijkt me erg pijnlijk, maar je bent er dan wel vanaf en je hoeft nooit meer je oksels te scheren! (was weglaseren niet ook een optie voor jou?) Het vriendje van een vriendinnetje van mij doet van die laserbehandelingen. Zij heeft hem ook leren kennen omdat ze een tatoeage wilde laten weglaseren en zodoende is het iets geworden. Ondertussen is tatoeage bijna weg en laat ze gelijk haar okselhaar en bikinilijn weglaseren. De aso! Dat is nl hartstikke duur! Ik wil ook zo'n vriend! Haha!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:19

Sterkte, lijkt me niet zo fijn

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:41

oei dat klinkt niet zo leuk... maar hopen dat het werkt!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:50

Ik wil je goede hoop niet wegnemen, maar...
Bij ons in de familie komt het ook voor. Zowel bij mannen als vrouwen. Ik heb het nog niet zo erg, maar mijn moeder wel heel erg. In haar lies, onder de borsten en in haar oksels. Ze is daar 2jr terug ook aan geopereerd. Het bleef een open wond, en ze heeft nu na al die operaties nog steeds last van die rotdingen... Ik heb daarom ook gekozen om ze lekker te laten zitten (heb ze alleen af en toe in mijn lies) en mocht die op een vervelende plek zitten (randje onderbroek o.i.d.) dan laat ik hem wel opensnijden. Geneest veel sneller, je hebt er veel minder last van, en ze komen niet meer op DIE plek terug.
Desondanks wil ik je heel veel sterkte wensen en ik zal voor je duimen dat het bij jou wel goed afloopt. Zou je me miss per pb ofzo van op de hoogte willen houden?
Groetjes Moniek

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 20:49

Heel veel sterkte in ieder geval, dat de operatie mag slagen en jij straks lekker van die stomme ***haartjes af bent Knipoog

Suusje83

Berichten: 58
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:14

Jeetje knap zeg dat je tot een operatie gaat! Mja als je er echt zo'n last van heb dan kan ik me voorstellen dat je blij bent dat er iets gebeurd. Tis alleen wel lang zeg, 8 uur op de operatie tafel en dat ze heel je oksel open snijden.. en die narcose is ook niet zo snel uit je lijf dus daarvan moet je ook nog eens herstellen. Heel veel sterkte in ieder geval!! Ach gut

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 18:31

griebels schreef:
Ik heb daarom ook gekozen om ze lekker te laten zitten (heb ze alleen af en toe in mijn lies) en mocht die op een vervelende plek zitten (randje onderbroek o.i.d.) dan laat ik hem wel opensnijden. Geneest veel sneller, je hebt er veel minder last van, en ze komen niet meer op DIE plek terug.


Je begrijpt een ding niet Moniek ze komen juist wel weer op DIE plek terug en op vele andere plekken dat is het vervelende van deze (ziekte)
want het is een ziekte. Weet alleen de naam niet meer, chirurgische taal. De chirug heeft mij verteld dat ik 99,9% kans van slagen heb. Dit heeft de doorslag gegeven. Qua genezen gaat het open snijden ook niet sneller en je hebt er echt wel last van. Maar het is jou keuze ik wil dit dolgraag proberen omdat mijn oksels er dan ook veel beter uit komen te zien. Ze zitten nu helemaal onder de littekens en daar wil ik van af. Maar iig wil ik jullie wel harstikke bedanken voor de lieve berichtjes

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 19:25

jeeje heel veel sterkte

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 19:51

heel veel sterkte joh! laat je weten hoe het afloopt?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 22:12

Flower"]
[quote="griebels schreef:
Ik heb daarom ook gekozen om ze lekker te laten zitten (heb ze alleen af en toe in mijn lies) en mocht die op een vervelende plek zitten (randje onderbroek o.i.d.) dan laat ik hem wel opensnijden. Geneest veel sneller, je hebt er veel minder last van, en ze komen niet meer op DIE plek terug.


Je begrijpt een ding niet Moniek ze komen juist wel weer op DIE plek terug en op vele andere plekken dat is het vervelende van deze (ziekte)
want het is een ziekte. Weet alleen de naam niet meer, chirurgische taal. De chirug heeft mij verteld dat ik 99,9% kans van slagen heb. Dit heeft de doorslag gegeven. Qua genezen gaat het open snijden ook niet sneller en je hebt er echt wel last van. Maar het is jou keuze ik wil dit dolgraag proberen omdat mijn oksels er dan ook veel beter uit komen te zien. Ze zitten nu helemaal onder de littekens en daar wil ik van af. Maar iig wil ik jullie wel harstikke bedanken voor de lieve berichtjes
[/quote]

Bij mij komen ze niet op dezelfde plek terug, maar ik heb er dan ook niet zoveel last van als jij... Mijn moeder kreeg ze wel weer terug op dezelfde plek. Dus voor mij is dat wel een goede oplossing om ze te laten zitten... Ik hoop voor jou dat het opereren voor jou een hoop verbeterd... Mochten ze wegblijven zou ik het graag horen van je. Miss dat ik dan toch overstag ga om ze ook weg te halen.
Succes met je operatie!!!