kerstpakket

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 16:10

Hmmm, kerstpakket heb ik nog niet gehad. Maar in het sinterklaas pakket zaten drie mega choco letters (puur, melk en wit), een super grote doos Leonidagpraline's, flesje wit, flesje rood, boeken (hoe kan het ook anders), kaaskoekjes, deli appelsap, dropjes en nog veel meer. (poesebeest vond kaaskoekjes errug lekker Vork ) Wat er precies in het kerstpakket komt te zitten weet ik nog niet, maar in ieder geval tweekleurige booze...

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)



Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 16:26

Moet je wel een eind rijden hoor.... Er zijn vacatures, volgens de site niet maar die is niet courant. We krijgen ook nog een kistje wijn trouwens in de loop van de week. Volgende week hebben we een kerstfeest (heb ik gefixed, goed he van mij met mijn chaosbrein Misselijk ) Kost 16 ruggen alles bij elkaar. Het mag wat kosten hier.....

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:43

Grmmmbl Frusty Zijn er vandaag kistjes wijn bezorgt als relatiegeschenk van een drukker voor iedereen binnen het bedrijf... is het dus voor iedereen in het bedrijf, uitgezonderd uitzendkrachten (ik dus)

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bloemetje75, brittms, Eleionomae, Eloya, GoogleAdsense, hagelslag, JudithGigi, justkid, katinker, laran, loeslover, marygoround, nick_en_ik, Nientsje, ryukapple, SemrushBot, Typhoon, Winna en 128 bezoekers