kerstpakket

Moderators: Dani, Leo, Muurp, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 14:29

Echt dikke prut bij ons. Er zit zelfs een pak kant-en-klare zuurkoolstamp met worst en spekjes in, en door het 'raampje' zie je die vette smurrie erop drijven..... Misselijk .........
Verder een flesje onbekende Chateau Migraine, pak Patak (kant en klare derrie voor over een stuk kippenkont), pakje chocolaadjes, pakje koffie en een kookboekje, Vietnamees zonder loempia's ofzo....

Regelrechte aanfluiting. Ik had liever gehad dat ik niks had gekregen en dat we kleine leukigheidjes voor onze uitzendkrachten hadden gekregen, want die krijgen dit jaar helemaal niets.....

Wat jij Tender????

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 15:21

Hihi, kan de collega van Tender ook meesolliciteren? Of eh..... twee intercedenten nodig soms??? *LOL*
Oh ja Ten, er zitten ook twee schaaltjes bij waar ik m'n kattenbeesten maar uit ga laten eten en drinken, want op tafel zetten doe ik ze echt niet.....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie