Met de trekker naar het werk?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Met de trekker naar het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 20:26

Morgen moet mijn auto voor een grote beurt naar de garage, ik heb hem net al afgeleverd dus ben nu even autoloos.
Normaal geen probleem, ik kan altijd wel een lift of auto regelen. Nu is dat wat lastiger omdat mijn ouders op vakantie zijn met beide auto's mee.

Ik zou natuurlijk kunnen gaan fietsen... Alleen voorspellen ze echt knudde weer en ik heb geen regenkleding meer, die heeft mijn broertje ooit eens meegenomen naar de bouw en dat heb ik nooit meer terug gezien. Verder doet mijn linkerbeen nog niet alles zoals ik het wil en ik heb geen zin om het hele weekend met een zeer poot te zitten.

Nou kwam ik net op een Briljant idee, De Trekker!
Ik heb hem net even gecontroleerd, en alles doet het goed zodat ik veilig de weg over kan. De verlichting, richtingaanwijzers, ruitenwissers en hij heeft meer dan genoeg diesel. Er zit alleen geen radio in Haha!
Het enige wat me weerhoudt zijn de te verwachten reacties van mij collega's, vrijwel allemaal mannen... Geintjes kan ik wel tegen, maar ik weet zeker dat me dit jaaaaren gaat achtervolgen. Ik heb voor 2 jaar terug op het werk ooit eens een stokbrood wat te lang in de oven laten liggen waardoor hij iets te bruin was, niet eens echt aangebrand. Nog bijna elke vrijdagmiddag, dan lunchen we altijd uitgebreid met een warme maaltijd, moet ik dat aanhoren. Eén keer raden wat morgen het onderwerp van gesprek gaat worden als ik met de trekker naar het werk ga Rolleyes


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 20:42

Ik heb eigenlijk niet zo veel keus, of ik moet gaan lopen maar dan mag ik wel om 6 uur vertrekken Haha!
Kan je lachen, kom ik in mijn nette kloffie en 'gestylde' haar....


met mijn oorkleppen op: Haha!
Afbeelding


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 20:52

Onze trekker lijkt een beetje op deze,
hij is blauw en het is een Ford, alleen wij hebben een minder zware,
kan je best mee aankomen toch? Haha!
Afbeelding

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 20:55

Zal tegen mijn vader zeggen dat de volgende er maar zoeentje moet worden,
alleen dan met een cabine erop anders kom ik nog niet droog aan *LOL*
Afbeelding

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 21:05

missnynke schreef:
Ik werk op een creche, volgens mij zouden de jongetjes het wel cool vinden, juf op de trekker ...Lachen

Wij hebben op hetzelfde terrein onze werkplaats, meubelmakerij en materieelbeheer zittten, met de bijbehorende mannen...
Die zullen morgenochtend ook wel uitlopen als ik aan kom tuffen Ziek

De *bluf* van Sonja trekt me toch wel een beetje over dat laatste drempeltje moet ik eerlijk toegeven Bloos!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 21:34

Daar kan Essie ook over meepraten Haha!
Racegaas, getinte ramen, ander luchtfiltertje, neonverlichting eronder, xenon verlichting, dubbele uitlaat, even laten verlagen en chiptunen en ik kan de weg op hoor!

*LOL*
Laatst bijgewerkt door ibikus op 18-03-04 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 21:44

Auto van mijn broer mag ik niet eens naar kijken! Scheve mond
Die is op het moment de sites aan het afstruinen voor een scootertje, zo kan hij zijn auto vaker thuis laten staan zodat hij minder te lijden heeft en minder kans op diefstal of schades...
Tja, die heeft zijn auto alleen om hem compleet te verbouwen tot rijdende discobal annex stereosysteem.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 21:50

Nou lekker ben jij Essie,
net nu ik met Bapke begonnen ben *LOL* Knipoog

Die auto ellende wordt je echt niet goed van... Die dingen staan vaker op de baby bruggen dan gewoon op 4 wielen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 07:20



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FrNo en 29 bezoekers