Daders aanslagen Spanje in Brussel of Amsterdam?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:56

Het zal me echt niets verbazen als het zo is. Je wilt niet weten wat er achter bepaalde deuren gebeurd hoor! En geloof me er zit een hoop tuig in Amsterdam. Zeker in Oost en delen van West...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:01

Amberto schreef:
Ach... je kunt je wel heel druk gaan maken enzo, maar daar schiet je niets mee op. Er zijn hier in NL zoveel dingen gaande waar je geen weet van hebt, het is natuurlijk ook best een tolerant land! Wie weet bijvoorbeeld nou dat 60% van de winkels in de P.C. Hoofdstraat in Amsterdam in handen is van de Russische Maffia?! Dat zijn ook geen lieverdjes hoor!
Ik wil hiermee niet zeggen dat je moet doen alsof er niets aan de hand is, maar je moet je niet druk gaan maken... als het komt dan komt het, is mijn idee... gewoon een beetje op je hoede blijven!



Joh nooit geweten dat mijn oom bij de maffia zit Knipoog Haha!
En echt gevaarlijk tuig zit niet in kapitale panden, die zijn snugger genoeg om dat niet te doen, dan vallen ze op.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Condor, Dimphyl, Foreverkliek, GrapeshotBot, Lalladidoo, Lestrange01, lina1998, Meliaforever, nafkedemi, ReneeMonty, xoranlover en 167 bezoekers