Gister ging ik KARTEN!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Gister ging ik KARTEN!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 16:15

Gister hadden we afgesproken met een grote groep van de manege om te gaan karten, zo gezegd zo gedaan! Jammer genoeg ging het niet zoals we geplant hadden want 6 die meewaren waren zo ongeveer allemaal 15 (op 2 na die waren 13), en die mochten dus niet karetn ,dat as wel erg banketstaaf... Ach gut

Ik heb dus wel gekart, en ik had het nog nooit gedaan maar het is hetig!!! We gingen in 2 groepen van 10 en dan mocht je 12 minuten zo veel rondjes als je kon. Voor mijn gevoel ging ik best wel hard (voor het dtuk bij de finish is recht --> plakgas!), alleen ik ging bij de bochten we in een tuf tuf tempo nadat ik de eerste keer in een spin terecht was gekomen een botsing had gehad met 2 andere karts en mijn moter was afgeslagen en ik daar 2 rondjes stil had gestaan tot ik hulp kreeg Haha! Was dus ook laatste Scheve mond En ik had 16 rondjes gereden. Eeven ter vergelijking de winnaar 23! Ik snap echt niet hoe die mensen zo snel hun kart goed door de bochten kregen. Maar goed ik vond het helemaal geweldig! Het is duur (€30,- met eten), maar ik ga het zeker nog een keer doen!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 16:56

Hahaha, leuk is dat he. Ik vind het ook supergaaf. Vooral als je als meisje zijnde al die kerels eraf kart.... letterlijk en figuurlijk.... Het meest gemene dat je met het ego van een man kan doen is iets te vroeg op het gas gaan in de bocht op het moment dat je ervoorbij steekt... De achterkant van jouw kart breekt uit en geeft de andere kart een tik waardoor die vervolgens de banden in zeilt terwijl jij vrolijk verder rijdt.... Extreme duivel

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:40

Heb het 2 jaar geleden een keer gedaan, was erg leuk.
Toen ik later de tijdenlijst te zien kreeg schrok ik wel, mijn eerste rondje had een rondetijd van 1min06sec *LOL* Mijn snelste rondetijd was uiteindelijk 43 seconden. Maar ik reed ook tegen mensen die heel vaak karten, die hadden rondetijden van 30 seconden! Dat red ik dus echt nooit

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:24

Vorige week heb ik gekart als personeelsuitje. Er waren maar weinig komen opdagen dus we waren met z'n 9en. Maar ik heb voornamelijk mannelijke collega's en was de enige dame in het gezelschap.....
We hadden een voorronde en ik was als 4e geplaatst!! Bij de finale werd ik 5e!!! Vond ik zelf niet slecht tussen die mannen!!! Ik ben echt zwaar gaan raggen..... het is zo gaaf!!!

't Is dat het zo duur is......

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:22

is gaaf he? Ik vind het echt helemaal geweldig. al doe ik het niet vaak, komt idd omdat het erg duur is...

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:45

Jammer dat het zo duur is he.. voor zo'n korte tijd die je ervoor krijgt.

Ik vond het ook erg leuk alleen belande ik met mijn eerste rondje keihard in de vangrail nadat ik me had vergist in de in de rem met het gaspandaal.

gr

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:40

Ik heb het een tijdje geleden ook gedaan, hier in de buurt is wel eens een aanbieding, 25 euro en dan mag je onbeperkt rijden Knipoog Haha!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:50

Da's gaaf he! *LOL* In het begin zag ik er heel erg tegenop (klassenuitje), want het leek me eng, maar toen ik er in zat en ik ging was het zo vet! Haha!
Alleen het eerste rondje ging bagger, toen zat ik telkens ergens vast, en kwam die bochten zo langzaam en moeilijk door, maar daarna ging ik vol op m'n gasdinges staan en dat ging goed Haha!
Ik werd 4e van de 10 ofzo Tong uitsteken