Arts vragen om oordruppels voor zomervakantie.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Arts vragen om oordruppels voor zomervakantie.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 15:00

Afgelopen zomervakantie heb ik in het begin van de 2 weken dat we op vakantie waren een oorontsteking opgelopen die uitgelopen is op een nogal zware middenoorontsteking, sinds een maand ben ik oorontstekingvrij verklaard door het ziekenhuis Muziek! maar desondanks merk ik nog steeds dat me oren erg gevoelig zijn, even een koude wind erlangs en me oor is weer wat dik, of jeukt, of doet pijn, heel vervelend, maar geen reden tot een middeltje, maar nou ga ik dit jaar naar sint maarten en ik ben bang (mede om ander klimaat, zee, enz.) dat ik daar weer een middenoorontsteking krijg, en ik ga absoluut niet snel naar de dokter, integendeel zelfs, maar als ik er toch een middenoorontsteking mee kan voorkomen, geloof me, ik ben er dan als de kippen bij, ik moet er niet aan denken weer zo'n ontsteking te krijgen. Een middenoorontsteking loop je ook sneller op in een warm zwembad (of mogenlijk een warme oceaan, maarja, kweenie hoe dat in st. maarten is) dan in een koud bergmeer bvb.

Maar nou wilde ik weten of je aan de arts een middeltje kan vragen waardoor je een middenoorontsteking kan voorkomen in de tijd dat je op vakantie bent, want ik zie mezelf nog niet in de vakantie naar een arts of ziekenhuis of wat dan ook gaan :S als dat uberhaupt al mogenlijk is.

Ik heb een allergie voor peniciline, misschien is dat ook handig om te weten.
Maar kan ik een oordruppen of een ontstekingsremmer meekrijgen?
Mensen met ervaring?

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, carineken, ComscoreBot, IASCrawler, Isabelle98, Lestria, liedje89, Lijsken, NadjaNadja, Slagroomsoes, YandexBot en 142 bezoekers