Zo onvoorspelbaar kan het leven zijn.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 08:46

Dubio schreef:
Het is fout omgaan met een man die getrouwd is. Maar een man die liefde zoekt ivm de problemen prive laten vallen is net zo fout.
Verward dat wordt een hoop liefde geven aan al die mannen met prive problemen.

Amor Vincit Omnia


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:30

misschien moet je je verhaal over een half jaar hier nog maar eens doen. waarom ben je eigenlijk in dubio?

Amor Vincit Omnia


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:52

Dubio schreef:
Dubio omdat het misschien beter is te stoppen voor het echt misgaat.
en niet voor die vent, maar voor jezelf.

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:53

afgezien van het feit dat het voor jezelf onverstandig is om je in deze situatie te storten, draai de rollen eens om.

je vindt dat hij nu problemen heeft in zijn leven. volgens mij maak je die problemen nu alleen maar groter.

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 13:04

overkwam je? je was er zelf bij. je zegt zelf dat je geen jonge puber meer bent en dus de verantwoordelijkheid voor je daden ligt bij jou.

hoe zie je de situatie over een half jaar? wat vind je ervan dat je zijn prive situatie nu alleen maar moielijker maakt?

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 13:35

Dubio schreef:
Ik zat niet echt te wachten op iemand die getrouwt is ik zag er toen geen kwaad in. Ga wel vaker met iemand uit eten maar iemand die getrouwt is en problemen heeft niet echt. Tuurlijk was ik erbij dat ben ik nog steeds daarom hou ik ook me grens. Er is nog steeds geen sprake van een relatie of zo.
hm na wat drinken thuis nog even een borrel halen en dan beslissen intiemer te worden lijkt me toch een grens die je bewust bent overgegaan.

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:41

carola schreef:
Ik ben het ABSOLUUUUT niet met die uitspraak van jou eens, Dubio. Volgens mij zeg jij dat alleen maar als 'goedpratertje' tegen jezelf.
carola snapt m. ik zie dit hele topic als 1 groot excuus voor de dingen die verkeerd gelopen zijn.

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:20

"this is gonna be a changing day in your life..."

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:40

dubio, wat is nu eigenlijk het doel met je posting?

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:39

dubio, je klinkt nu al heel anders, eerst was alles nog zo zoet (zie je 1e posting). als dat maar een paar dagen geleden is, wat zal het zijn over een half jaar?

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 08:23

dubio, je bent gebruikt als hapje tussendoor, dat kan lang of dat kan kort duren, een serieuze relatie komt hier niet uit. volgens mij heeft hij dat jou ook laten weten tussen de regels door, maar wil je dat op dit moment voor jezelf niet erkennen en leef je nu in een droomwereld. het is rot voor je dat dit is gebeurd maar zoals je zelf zei je wist altijd wel beter. en kom toch niet met een die onzin als in het begin van je topic dat je een man die liefde nodig heeft niet mag laten "vallen" (of hij getrouwd is of niet)...

als een man echt verliefd is doet hij alles om zoveel mogelijk bij je te zijn.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 13-03-04 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Amarins2, Britta31, ComscoreBot, DenieesB, Esther, evelien1000, GoogleAdsense, hooi, Julimy, LolaTFB, Macs, maessie, MarjanB, minouesmee, myk_en_shant, PotjeMayo, scrabbel, Sjofel, Toffeltje, topsylover, Vithou, Wescha, Wistaire, xSuuzerd, XxLMMxX en 73 bezoekers