Draadloos internet!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Draadloos internet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 13:30

Zit ik hier met mijn laptop in de bieb op school, te klooien met kabeltjes enzo, wat natuurlijk niet lukt, vind ie ineens een draadloos netwerk. Oftewel, ploep! Ik kan internetten op mijn eigen laptop... wel een beetje vaag, ik wist niet eens dat ze hier zo'n modem hadden...

Ah, officieel de eerste keer dat ik draadloos bok vanaf mijn Eigen Laptop! Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!



Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 13:38

wel een beetje vaag want eerst vond ie niks, nu ineens wel een zwakke wap-verbinding ofzo. Zal ik nu stiekum aan het internetten zijn via de telefoon van mijn buurvrouw ofzo? Gna gna. Heb er vrij weinig kaas van gegeten eigenlijk, maar ach, zolang ik kan internetten en alles gewoon werkt vind ik het prima hoor Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 13:44

Ik moest inderdaad wel eerst een vinkje uitzetten dat ik onbeveiligde netwerken accepteerde. SP, jij enig idee hoe ik nu aan die verbinding kom dan? Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie