Allergie na het laten zetten van Tattoo???????????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:25

Tsja... ik heb 2 tattoos en heb een dergelijke reactie nooit gehad direct na het zetten... door bepaalde omstandigheden -weer bijvoorbeeld- is het wel eens gebeurd dat er allemaal blaasjes op mijn tatoeage op mijn dijbeenzaten... althans, het waren meer bultjes dan blaasjes bij mij (het voelde echt vreemd, het zat helemaal onder de bultjes)... kan het niet zijn dat je huid gewoon gevoelig heeft gereageerd op bv. de 'wrijving' van de naald ofzo? Bij mij zijn de bultjes nadat ik ze behandeld heb met zalf gewoon weer weg getrokken. Ik heb een gevoelige huid dus ik heb altijd wel een extra vette vaseline van de ha, calendula en iets met hydrocortiderm staan en de ervaring heeft mij geleerd dat dat voor mij eigenlijk altijd wel helpt. Mijn huid kan ook heftig reageren op de kou, zo heb ik vanacht geslapen met huishoudfolie om mijn benen (dikke laag vette zalf op mijn uitslag, huishoudfolie en na een paar uurtjes broeien ben ik weer zo goed als nieuw...


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:09

Vippie schreef:
Huid goed vet houden (let op voor je kleding)...


Huid invetten en dan plasticfolie er om heen wikkelen... eventueel kan je het afplakken met vezeltape.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Anoukjuuuhh, Domi_94, Eelmo, Eleeke, Elegance_, Iselda, Lau07, ogidni, Paardje02, RoronaZorro, veerledec, YandexBot, Zilfstar en 61 bezoekers