geldschieter

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 09:58

Ehm, ik trap wel een open deur in, maar volgens mij is dat plan niet zo heel verstandig. Ik weet niet of je ouders beseffen wat voor risico ze lopen als ze zo'n lening afsluiten, maar ik zie in grote alarmletters de woorden "bankroet" en "faillisement" knipperen in mijn hoofd. Maar goed, misschien is het wel goed doordacht.



MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:09

xcynthiax schreef:
maar MargaV: wat bedoel je met ik trap wel een open deur in?? heb je misschien interesse?

Haha! Ik wou dat ik zoveel geld had. Maar als ik m'n geld in zoiets zou willen investeren zou ik het om heel eerlijk te zijn sowieso niet doen bij mensen die problemen hebben met banken. Ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is, maar ik zou het een te risicovolle investering vinden, zo op het eerste gezicht beoordeeld.

Nee, ik bedoel ermee, ik kan me niet voorstellen dat jullie er niet over nagedacht hebben, maar het klinkt wel een beetje ondoordacht.

Maar misschien is het voor iemand anders wel aantrekkelijk. Succes ermee!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Julia96_, AhrefsBot, astrea, Christel1, Damon26, Eretria, goesju, Ianrowan2009, kimberly1995, lanouska, leanneXXnona, M_Vainqueur, Milando, Orchideee, Pierus, pjer, Rose94, Swift, TessaxQuincy, YandexBot en 238 bezoekers