Ik zoek nog 1 keer VMBO-leerlingen...........

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Ik zoek nog 1 keer VMBO-leerlingen...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 19:48

........die een schoolmaatschappelijk werker op school hebben.

Wie wil mij verder helpen....

Graag wil ik weten wat jullie graag anders zien of graag zien veranderen bij het schoolmaatschappelijk werk!!
Ik wil dit graag weten ivm mijn afstudeeronderzoek..

please mensen als je wat weet, zeg het dan.
Dan ben ik heeel happy OK dan!

Alle tips zijn van harte welkom !!!!!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 20:05

Ik had hem denk ik beter bij het Jeugdhonk kunnen neerzetten. Kan dit nog veranderd worden?

KayC

Berichten: 3822
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:30

Is een schoolmaatschappelijk werker zo iemand waar je mee praat als je problemen hebt of iets dergelijks?

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 20:33

ja! Klopt helemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:36

ben net aan mn eerste jaar MBO begonnen, maar zou misschien wel je vragen kunnen beantwoorden?

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 20:38

Nou graag....
Het enigste wat ik wil weten is wat VMBOleerlingen anders zouden willen zien bij het schoolmaatschappelijk werk...

KayC

Berichten: 3822
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:42

Ik zou graag willen zien dat ons maatschappelijk werker vaker tijd heeft en dieper graaft zeg maar. Hij weet wel hoe hij problemen moet oplossen maar hij weet niet wat er allemaal nog meer gaande is. Hij denkt dat het bij één probleem ligt, maar dat is vaak niet zo.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 20:48

thanx!!! nog meer mensen??

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:56

Ja hebben wij onder naam vertouwenpersoon(leraar) en anders hebben we er geen. Maar ja hebben er 2 maar ja ik weet niet ik weet het toevallig maar dat ze er zijn maar dat ik er nou echt op af zou stappen denk het niet. Ik heb het een tijdje moeilijk gehad maar ik had he tmet een leraar besproken en daarna met mijn mentor die hebben mij doorgewesen naar een vertrouwingspersoon. Maar ik vond haar en zo dicht van haar zelf dat ik zelf niet echt mijn hart bij haar uit wou gaan storten. Vraag me nu af of ze er training in krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:00

ik vind dat onze maatschappelijk werkster zich er niet in verdiepte, net als djundjun zegt.

verder is zo iemand toch een vertrouwens persoon maar ik heb (veel te) vaak gezien dat ze er buiten het weten van iemand naar bijv een leraar toeging. naar mijn mening zijn dingen die je zo iemand verteld vertrouwelijk en het was geen leuke ervaring om te merken dat een leraar vervolgens van de problemen afwist.

Deze situaties heb ik meegemaakt bij een vriendin en geloff me, dat is niet leuk om mee te maken! wat mij betreft moet dat veranderd worden

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 21:00

een vertrouwenspersoon is iets anders dan een smw'er. Een smw'er is gediplomeerd zeg maar

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 21:01

Anique_Vaandrig schreef:
ik vind dat onze maatschappelijk werkster zich er niet in verdiepte, net als djundjun zegt.

verder is zo iemand toch een vertrouwens persoon maar ik heb (veel te) vaak gezien dat ze er buiten het weten van iemand naar bijv een leraar toeging. naar mijn mening zijn dingen die je zo iemand verteld vertrouwelijk en het was geen leuke ervaring om te merken dat een leraar vervolgens van de problemen afwist.

Deze situaties heb ik meegemaakt bij een vriendin en geloff me, dat is niet leuk om mee te maken! wat mij betreft moet dat veranderd worden


Nou daar heb je gelijk in. Wat raar dat dat toch gebeurde. Heel erg bednakt voor je antwoord

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:31

ik heb je een pb gestuurd.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 21:36

Cow_horse schreef:
ik heb je een pb gestuurd.


Geweldig OK dan!