Meer nuchtere bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:51

Ik ben ook behoorlijk nuchter

toetsen proefwerken examens sollicitatiegesprekken functioneringsgesprekken enz enz ik ben er niet zenuwachtig voor,
wedstrijden ook al niet

bij begrafenissen ben ik de enige die het droog houd, en toen ik Quentin een tijdje terug in een vreemde houding vnd in zn stal(lag vast en half op zn rug, benen zaten klem omhoog) blijf ik erg rustig, geprobeerd of ie zelf los kon komen, maar hij deed niets behalve zwaar ademen, toen DA gebeld en total niet in paniek

toen Quentin vorige zomer instortte voor mn neus bleef ik ook compleet rustig

nee, mij krijgen ze niet snel van mn stuk gebracht

zelfde als wanneer een lange relatie stukloopt, tsja jammer dan, voel me wel even kl*te maar ga gewoon door

als ik dan sommige meiden zie die totaal een wrak zijn als een relatie van amper 6 mnd stukloopt...nee dan ben ik totaal anders!

en hele vervelende klanten in de winkel die echt alleen maar zeuren zeiken en poedersuiker maken, mn collega's kunnen daar lang niet allemaal vengoed tegen, ik maak me er totaal niet druk om.
ik doe mn best en meer kan ik niet doen denk ik altijd maar!

en agelopen zomer een fietser gevonden die een hartstilstand had, samen met mn vriend geranimeerd en ambulance gebveld, terwijl ik wel bijna gek werd van 2 hystersiche vrouwen(zn vrouw en een omstander waren echt aan t krijsen en gillen) bleef ik weel rustig terwijl die man geen hartslag meer had en al blauwe lippen had en bloed in zn mond etc
(hijheeft het teouwens overleefd Lachen )

over het algemeen ben ik dus wel nuchter!

ben trouwens wel 1x in paniek geraakt, ik ben 2x aangereden door een auto in 1 jaar tijd, de 2e keer voelde ik mn benen niet meer en ik dacht dus eerlijk waar dat ik nooit van mn leven meer zou kunnen lopen/paardrijden etc
ben toen zo hysterisch geworden dat ik 'out' ben gegaan en pas veel later in de ambulance onderweg naar t zieknhuis weer bij kwam

achteraf had ik beknelde zenuwen door de klap die mn rug had gemaakt toen ik over de auto heenvloog(zat op scooter) en op mn rug op de straat landde, maargoed je benen niet kunnen voelen is wel eits extreems!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, DDD3, fotolijstje, GrapeshotBot, HuyanaJoy, Keizerinnnn, LouLi, MissMarije, MyWishMax, NogSteedsGek, Pieke_Gwen, Pluttersput, TheNovelist, TurboDi, YandexBot en 143 bezoekers