Op stap geweest

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 20:57

*zucht* ik wil ook wel weer eens stappen!! Ik ben alleen bang dat ik het zelfde gevoel zal krijgen als jou Cody! *LOL* Het is voor mij ook al weer veel te lang geleden. Toch al wel een maand of 5!! Verdrietig


'vroeger' kon ik gewoon door gaan tot 5 of 6 uur 's ochtends, maar ik ben bang dat ik dat nu niet meer red. *Zucht* ik word oud!! *LOL*


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 21:01

Misschien is het een idee om gewoon wat meer uit te gaan. Dan raak je er wat meer aan gewend en heb je er nog plezier van ook!! Haha! Heel veel succes met bijkomen! Had je trouwens ook nog een kater?


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 21:21

Tjonge jonge, klinkt als een ware kroegtocht!! Vind je het gek dat je kapot was?? *LOL* Moet je je voorstellen hoe de mensen zich hebben gevoeld die wel hebben gedronken. My god, dat zou ik dus echt niet meer kunnen.

Ja, de drie gezusters.... daar heb ik leuke herinneringen aan, de blauwe engel is ook errug cool!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, daiswees, hagelslag, LuCa88, Ponytante, purny, roucha1, Slmt9, StalNollie, xChoco, YandexBot en 46 bezoekers