Op stap geweest

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 21:47

gister in Groningen met een stel vriendinnen.
Ik ben al bijna een jaar lang niet echt op stap geweest, geen zin, geen tijd, geen energie (hypoglykemie)...maar nu moest het er maar weer eens van komen.
Kroeg in kroeg uit, hartstikke gezellig maar het was ZOOOOOO druk! Je staat echt hutjemutje tegen anderen aangeplet, niet echt mijn ideale manier van uitgaan!
Om half 6 was ik weer in Assen Gaaaap
Nu ben ik echt kapot, mijn vriend schudde me vanmiddag om 3 uur wakker om te vragen of ik nog leefde? Verward Haha!
Ik voel me net een oud wijf, vroeger kon ik dagenlang op stap gaan en me nog kiplekker voelen maar gisteravond was toch echt wel iets teveel van het goede. Toch nog maar een beetje rustig aandoen vrees ik...

Ik word oud! Huilen


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 20:59

Nou ik zal het maar opbiechten: ik lig echt al 2 dagen voor pampus op de bank. Heb spontaan griep gekregen! Lekkere weerstand heb je dan Schijnheilig


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 21:04

Nee had nog nieteens gedronken ook! *LOL*
Omdat ik zeg maar het omgekeerde van suikerziekte heb (hypoglykemie) mag ik heel veel dingen niet eten en drinken waar suiker in zit. Dus heb alleen een paar cola-lights gehad en water! Bloos
Maar vaker op stap? Nee voorlopig laat ik het hier weer even bij, ik ben weer genezen Slapen
Eerst maar een beetje aansterken en wat meer energie krijgen want zo is stappen ook niet veel aan.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 21:16

Zaterdag:

gegeten in Soestdijk, toen naar
De Drie
Groote Griet
Newscafe
't Feest (toen nog wat vage kroegjes waar ik weinig tot niks aan vond)
Molly Malones
Negende Cirkel
toen weer Newscafe
en uiteindelijk weer Molly Malones Slapen

Heb medelijden met me Huilen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 21:26

BLUH 1x nooit weer, mij krijg je echt de Blauwe Engel niet meer in! *LOL*

Ben er 1x geweest en ben er zo beroerd geworden dat ik naar buiten gestrompeld ben omdat ik gewoon bijna flauwviel van de rare lucht die daar hangt Koe Misselijk
Ik weet niet, vind het een smerige tent Haha!

1e Kamer was weer eens te druk zoals vaker, reserveren doen ze niet meer voor minder dan 6 personen, ook zo vaag.

Ik vind Molly Malones trouwens wel heel leuk hoor! Mijn ex staat er trouwens achter de bar, en nog iemand die jij misschien ook wel kent Nienke, hij doet ook IDM.

_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]<font color="#000080" size="1"><i>bok, bok, bok </i></font>[img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-12-04 21:28 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, IASCrawler, NorwayFjord en 23 bezoekers