Wil iemand alvast mijn handtekening?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Wil iemand alvast mijn handtekening?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 16:30

En.. en.. en..??? Haha!
Ik ben laatst door iemand van RTS (Radio Televisie Smallingerland) benadert met de vraag of ik niet als vrijwilliger voor hen zou willen werken.
Vandaag ben ik op gesprek geweest en heb gesproken met de algemeen coordinator en met iemand van het bestuur.
In dit gesprek is naar voren gekomen dat ze mij heel graag zouden zien in de presentatie van een tv programma en/of radio programma. Haha!
Binnenkort volgt er voor mij dan ook een professionele stemtest bij een erkend bedrijf die zich daarmee bezig houdt.
Ze vonden mij daar ontzettend geschikt voor en ik zou er dan ook een perfecte stem voor hebben.
Zelf... denk ik daar anders over. Schijnheilig
Tevens zou ik me bezig kunnen gaan houden met de beeldkrant, internet en redactie.
Ja, ja... wie weet wordt ik ooit nog beroemd Haha!
In dat geval.. zou mijn handtekening later nog wel eens veel geld waard kunnen worden. Haha! *LOL*

Voor alsnog heb ik in ieder geval een contract ondertekend en wacht rustig af tot ik gebeld wordt voor de volgende afspraak. Lachen

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:34

Wat leuk.
Zou super zijn als het doorging.

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:37

Geef maar vast, kan nog handig zijn! Haha! Maar wel heel leuk dat je zon aanbod heb gekregen, nou nog hopen dat het doorgaat!

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:43

Leuk hoor, gefeliciteerd!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:44

Ja! Handtekening!! Knipoog
Super voor je.
Hopelijk word het wat.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:01

wat leuk! Ik heb een paar jaar terug computer cursusen op cdrom ingesproken ook omdat ze vonden dat ik zo'n goede stem had! Succes!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:02

Super Lachen hopen dat het soepel gaat lopen!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:11

Maar wel allemaal als "vrijwilliger"?

Wel leuk hoor! Voor je het weet ben je Veronicababe Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 17:17

NoaC schreef:
Maar wel allemaal als "vrijwilliger"?

Wel leuk hoor! Voor je het weet ben je Veronicababe Knipoog

Ja, als vrijwilliger.. maar ben wel WA verzekerd via hen en krijg ook onkostenvergoeding mbt. km's enzo.

Wat betreft het Veronicababe gehalte... ik heb al eens een jaar in het Veronica promotieteam gezeten.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:17

Dus je steekt er een gigantische hoop tijd in maar je krijgt er geen cent voor terug? lijkt me op dit moment niet een van je grootste prioriteiten dan!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 17:21

Death_Squad schreef:
Dus je steekt er een gigantische hoop tijd in maar je krijgt er geen cent voor terug? lijkt me op dit moment niet een van je grootste prioriteiten dan!

Ik steek er de tijd in die ik erin kan steken. Niet meer... Dit is dat ook niet een prioriteit van mij, maar gewoon een extra'tje.
Ben druk aan het solliciteren en dat weten ze ook.
Wanneer ik weer fulltime aan het werk zou zijn, zou ik bij wijze van in mijn vrije uurtjes wat kunnen doen, maar dan alleen wanneer 'ik' dat wil. Alles dus in overleg.
Daar komt wel bij.. dat je verschillende opleidingen aangeboden krijgt en dan ook kunt doen. Iets wat me op dat moment financieel niets oplevert, maar misschien in de toekomst wel. Staat altijd weer goed op je CV. Knipoog

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:21

Waarom zoek je geen betaalde baan als je zo krap zit? Ik snap dit niet hoor. Verward

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:25

Honeybee schreef:
Voor alsnog heb ik in ieder geval een contract ondertekend en wacht rustig af tot ik gebeld wordt voor de volgende afspraak. Lachen


Wat voor contract heb jij ondertekend? Ik vind het wat vreemd dat je een contract moet ondertekenen als er nog een 'tweede' gesprek moet volgen? Verward (Maar het kan ook best zijn dat ik dit verkeerd begrijp... )

Verder ben ik het op zich ook eens met de opmerking van Death Squad. Ik heb ook her en der wat topics gelezen en ik zou mij op zo'n moment ook niet concentreren op baan waar je niet op de loonlijst komt te staan.

Verder is het natuurlijk wel leuk dat je dit aangeboden krijgt Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 17:26

Tessebes"]
Waarom zoek je geen betaalde baan als je zo krap zit? Ik snap dit niet hoor. Verward
[/quote]
[quote="Honeybee schreef:
Ben druk aan het solliciteren

Zoals al eerder gezegd... San is druk zoekende/solliciterende op de banenmarkt. Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:31

Een vriend van mijn vriend is ook vrijwilliger bij zo'n stadsomroep. Het kost hem heel veel tijd, maar hij krijgt er helemaal niets voor. Ik zou dus niet teveel hoop hebben dat het ooit betaald wordt, zulk soort omroepen leven toch over het algemeen op de rand van de afgrond ivm geldgebrek. Wat voor contract heb je ondertekend, want een contract onderteken betekent meestal niet "alleen wanneer 'ik' dat wil".

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 17:32

Menno"]
[quote="Honeybee schreef:
Voor alsnog heb ik in ieder geval een contract ondertekend en wacht rustig af tot ik gebeld wordt voor de volgende afspraak. Lachen


Wat voor contract heb jij ondertekend? Ik vind het wat vreemd dat je een contract moet ondertekenen als er nog een 'tweede' gesprek moet volgen? Verward (Maar het kan ook best zijn dat ik dit verkeerd begrijp... )

Verder ben ik het op zich ook eens met de opmerking van Death Squad. Ik heb ook her en der wat topics gelezen en ik zou mij op zo'n moment ook niet concentreren op baan waar je niet op de loonlijst komt te staan.

Verder is het natuurlijk wel leuk dat je dit aangeboden krijgt Knipoog
[/quote]
Ik heb een algemeen vrijwilligerscontract ondertekend. Hier staat onder andere in, dat ik via hun verzekerd ben, wanneer er iets zou gebeuren in de tijd dat ik voor hen bezig zou zijn.
Ook staat hierin dat er een bepaalde onkostenvergoeding geldt.
Niets bijzonders dus.

Ik ben iig helemaal niets verplicht qua tijd en dergelijke. De tijd die ik aan hen wil besteden, bepaal ik zelf.

Nee, ik hoef niet voor een tweede gesprek.. ik bedoelde met wachten op een volgende afspraak... dat ik gebeld wordt om bijvoorbeeld die stemtest te doen, een opleiding te volgen en/of ergens wegwijs mee te worden. Lachen

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:33

Mwa ik denk dat als je een contract meot tekenen en je cursussen gaat doen dat je dan vast ligt vwb tijden en andere zaken. Lijkt me niet handig voor een petentieel werkgever als je aan handen en voeten gebonden bent!

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:35

Tessebes schreef:
"alleen wanneer 'ik' dat wil".


Ik zie het al in de omroepbladen staan:

20.00 uur Het Journaal, maar als de presentatrice niet op komt dagen zenden we een half uur reclame uit.. Tong uitsteken

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:36

Honeybee schreef:
\
Daar komt wel bij.. dat je verschillende opleidingen aangeboden krijgt en dan ook kunt doen. Iets wat me op dat moment financieel niets oplevert, maar misschien in de toekomst wel. Staat altijd weer goed op je CV. Knipoog



Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 17:37

Death_Squad schreef:
Mwa ik denk dat als je een contract meot tekenen en je cursussen gaat doen dat je dan vast ligt vwb tijden en andere zaken. Lijkt me niet handig voor een petentieel werkgever als je aan handen en voeten gebonden bent!

Nogmaals.... ik ben nergens aan gebonden.
Staat ook niets over in het contract, wat bestaat uit een viertal punten. En ik heb hier ook heel duidelijk naar gevraagd. Knipoog
Zie het meer als een eeeh.. 'hobby' voor in de tijden dat ik écht niets beters te doen heb. Knipoog

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:38

NoaC"]
[quote="Honeybee schreef:
\
Daar komt wel bij.. dat je verschillende opleidingen aangeboden krijgt en dan ook kunt doen. Iets wat me op dat moment financieel niets oplevert, maar misschien in de toekomst wel. Staat altijd weer goed op je CV. Knipoog



[/quote]

Inderdaad, gratis opleidingen zijn nooit weg! Maar wil de omroep hier geen zekerheid voor terug dan?

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:41

mijn punt ook...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 17:42

Menno"]
[quote="Tessebes schreef:
"alleen wanneer 'ik' dat wil".


Ik zie het al in de omroepbladen staan:

20.00 uur Het Journaal, maar als de presentatrice niet op komt dagen zenden we een half uur reclame uit.. Tong uitsteken
[/quote]
*LOL* *LOL* Dat zou wel wat zijn hè? Tong uitsteken
Maar ik bedoelde te zeggen... dat ik zelf iets aanga en dus niets verplicht ben. Kijk als ik bijvoorbeeld van maandag tot en met vrijdag overdag aan het werk zou zijn, kan ik voor hen niet iets doen op die dagen/tijden.
Als ik nou bijvoorbeeld iedere donderdagavond tijd zou hebben.. zou ik dan iets kunnen doen, als ik dat ook daadwerkelijk zou willen.
Overigens heeft RTS geen 'live' tv. Alleen 'live' radio (maar ook niet altijd).

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 17:50

Menno"]
[quote="NoaC"][quote="Honeybee schreef:
\
Daar komt wel bij.. dat je verschillende opleidingen aangeboden krijgt en dan ook kunt doen. Iets wat me op dat moment financieel niets oplevert, maar misschien in de toekomst wel. Staat altijd weer goed op je CV. Knipoog



[/quote]

Inderdaad, gratis opleidingen zijn nooit weg! Maar wil de omroep hier geen zekerheid voor terug dan?
[/quote]
Lijkt mij wel een 'voor wat, hoort wat' regeling.
En ik zal me dan uiteraard ook wel daarvoor inzetten.
Maar het aantal uren dat ik erin steek bepaal ik uiteindelijk zelf. Het moet wel haalbaar blijven natuurlijk.

Maar goed, zover zijn we nog lang niet. Knipoog En gaat misschien ook wel nooit gebeuren. Maar het lijkt me zowiezo wel leuk om me bijvoorbeeld wat met de beeldkrant en internet (nieuwsitems etc.) bezig te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 18:58

Je zou de eerste niet zijn die vanuit zo'n baantje doorgroeit het professionele en dus betaalde vak in, dus Veel Succes gewenst!!!!