geen aardige manager

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

geen aardige manager

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 13:54

Ik moet even klagen hoor.......
Sinds kort hebben we een nieuwe manager
Ik vind deze vent dus echt helemaal nix. Hij is aangetrokken omdat het zo'n goede peoplemanager zou zijn, maar daar merk ik dus helemaal niets van. Hij zit vreselijk te slijmen bij mijn andere vrouwelijke collega maar ik krijg altijd van die zeikgrapjes. Hij schept er genoegen in om leuk te doen ten koste van zijn medewerker (ik dus).

BAH Boos! Echt een akelig mannetje met veel te kleine kraaloogjes. Van mijn oma heb ik altijd geleerd 'dat mensen met kleine oogjes niet te vertrouwen zijn...'.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 14:11

Goh.... heb je mijn manager? Wat een bekend verhaal. Gelukkig komt ie bijna nooit bij ons, maar als ie komt weet ie zichzelf geen houding te geven en maakt hij idd ook grapjes ten koste van een ander.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 15:01

Auw wat naar!
Ja, schoppen omlaag gaat een stuk beter als omhoog.....

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 15:10

Ik heb een vrouwelijke manager: echt een super-wijffie!! OK dan!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 15:13

De enige man die ik grappig vind omdat hij grapjes maakt als hij zich geen houding weet te geven is chandler uit friends. Haha!

En is idd niet leuk voor jou Ach gut volgende keer gewoon een "leuk" grapje terug maken als hij weer iets zegt. Schijnheilig

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 15:14

Vreemd genoeg zijn de medewerkers van de afdeling waar hij vandaan komt, blij dat ze van hem af zijn. Haha! Haha!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 15:18

ody schreef:
Vreemd genoeg zijn de medewerkers van de afdeling waar hij vandaan komt, blij dat ze van hem af zijn. Haha! Haha!


Hmm, vind ik niet zo gek. Maar (wat ik net las), idd een goede 'grap' terugmaken, een harde die hij niet leuk vindt, maar de rest van de afdeling wel... Dat ie weet dat er met jou niet te sollen valt. Knipoog

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 15:20

Ik zou duidelijk laten merken dat je niet gediend bent van dat soort grapjes. Hij mag dan wel je manager zijn maar dat hoeft absoluut niet te zeggen dat je alles maar moet nemen. Gewoon de volgende x of zeggen haha grappig hoor met een boze ondertoon of quasi hard gaan lachen, meer het uitlachen zeg maar..

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 15:56

Tja, ik kan natuurlijk wel een botte omperking plaatsen (daar grossier ik in Haha! ), maar ik moet me een beetje gedeisd houden omdat ik pas in juni mijn vaste contract krijg....tot die tijd kan er nog van alles gebeuren..

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:26

ody schreef:
BAH Boos! Echt een akelig mannetje met veel te kleine kraaloogjes. Van mijn oma heb ik altijd geleerd 'dat mensen met kleine oogjes niet te vertrouwen zijn...'.


hihi dan ben ik heel betrouwbaar Haha!
heb namelijk giga ogen Wow!

maar wel balen dat jullie zo een tiep hebben nu
heb er ervaring mee, is heel irritant
en die man had idd ook van die kleine enge kraaloogjes

je oma lijkt gelijk te hebben Tong uitsteken