Pasen

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 19:43

Wat doen jullie nou met Pasen? Hebben jullie vrij en vieren jullie het ook een beetje ofzo.
Ik voel me een beetje ehm nou ja. Weet niet hoe ik me voel. Beetje verdrietig misschien.

Vroeger hadden we altijd iets extra's bij het eten. Er waren gekleurde eitjes en chocolaatjes. We gingen met zijn allen wandelen ofzo, of eieren rollen van de duin, kijken wie zijn ei het verste kwam.
Ik vond dat altijd heel speciaal.
Dit jaar zit ik alleen. Nou ja, niet alleen, mijn vriend is er wel, mijn oom en tante met mijn 2 nichtjes zijn op het eiland. Dus niet echt alleen, maar wel alleen thuis.

Heb wel lekkere dingetjes gekocht, maar mijnvader is aan het werk, dus eet ik ze alleen. Vroeger was pasen iets speciaals. Niet omdat het pasen was, maar omdat we gezellige dingen gingen doen thuis enzo. En nu is alles anders geworden... Verdrietig

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 20:06

he, das best een leuk idee. Geef ik Isolda, Berber en Trees lekker hooi en wat lekkers erbij, brood ofzo. En dan ga ik tussen hun drietjes in zitten.

Maar ik denk dat ik stiekem wel een beetje weet waar het aan ligt. Ik bedoel ik kan ook bij mijn vriend thuis gaan eten. Of gezellig wat gaan doen met mijn zus en mijn nichtjes. Dat gebeurt denk ik ook wel. En dan is het op de dag zelf ook best gezellig. Ik denk alleen dan van te voren vaak aan hoe het vroeger was, vroeger toen mijn moeder er ook was. Een beetje nostalgie en dan ben ik soms eenbeetje verdrietig.....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie