Aangehouden door de politie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 17:21

Gisteren was ik met de trailer en paard op de weg richting kliniek (achteraf niets ernstigs, maar dat weet je nooit van te voren....)
Werden we aan de kant gezet door een motormuis.
Of er een paard in de trailer stond? Ja dus.
Of we wel wisten dat het, ondanks de versoepeling van het vervoersverbod, niet de bedoeling is dat iedereen zomaar met paard en trailer de weg op gaat? Ja meneer de agent, daar zijn wij van op de hoogte. Wij zijn nl. onderweg naar een paardenkliniek voor onderzoek.
"Nou, in dat geval zal ik u niet langer ophouden en sterkte ermee', zei de agent.
Wat een schatje he?!
Hij vroeg niet eens naar papieren en logboek enzo. Word ik eens een keer aangehouden met mijn hele papierkraam bij me en dan vragen ze er niet naar! Party!!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 17:45

gelukkig maar dat er niks ernstigs is. en dat de agent zo lekker makkelijk was.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 19:48

vandaag waren er ook agentjes toen wij over straat aan het draveren waren. Ze zeiden niks. We reden wel op het fietspad, maar dat vonden ze kennelijk niet erg. 't Mag nl niet, maar ja. Dat logboek en ontsmetten is ons een beetje te veel werk, en de manege is te paard ook wel te doen (uurtje rijden over straat). En daar is ook het bos waar je mag rijden (staatsbosbeheer heeft alles open).