Ik en apparatuur...*zucht*

Moderators: Dani, Muurp, Murthul, Leo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dees

Ik en apparatuur...*zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 13:55

Ik heb mijn dag bepaald niet met de kantoorapparatuur...helaas.

Het begon meteen al toen mijn pc vanmorgen op kantoor niet lekker wilde opstarten. Stroom eraf en nog een keer proberen bracht uitkomst; pc draait gelukkig weer.

Toen tijd om fotos te bewerken, op 1 vel te plakken en dan uit te draaien. Eerste afdruk op proefpapier ging prima, dus fotopapier erin. Maar tweede afdruk was versierd met lelijke bleke blauwe banen; de cartridge was leeg. Scheve mond
Gelukkig ben ik niet voor 1 gat te vangen, dus ik in de kast kijken en ja hoor; er stond nog een reserve. Die uitgepakt en ingebracht, maar mijn printer weigerde enig erkenning van de nieuwe cartridge. Hij verdomde het. Zucht.
Vele malen opnieuw geprobeerd, maar nee, hoor, hij weigerde. De cartridge uit een andere printer geprobeerd en die deed het. Dus de cartridge was kapot. Ik met HP bellen, en na vele dwalingen in hun joostvergeten telefonische antwoordprogramma kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die me een nieuwe zal toesturen. Oke dan.

Dus maar met die andere cartridge uitdraaien. Helaas: strepen op de proefdruk. Toch proberen met fotopapier; maar ook strepen.
Ik heb ten lange leste maar de plaatselijke fotograaf gebeld of ik het hem kon doormailen opdat hij het vandaag nog kan uitdraaien. Verdrietig

Plingiepe zucht*.
Nu maar hopen dat hij de bijlage kan openen.... Clown

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 15:12

Hihi, idd, het is nog steeds niet gelukt.
Heb het nu maar opgegeven.
Het is vandaag niet mijn dag...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie