Rijbewijs: wéér gezakt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 17:12

Oeioei, ik kan het toch niet laten om te reageren...

Ik heb als rij-instructeur gewerkt en altijd als iemand zakte lag het aan de examinator en waren er alleen maar een paar kleine foutjes gemaakt. Natuurlijk gebeurt het echt wel eens dat iemand niet helemaal terecht zakt (het tegenovergestelde gebeurt zeker net zo vaak!!! maar daar hoor je NOOIT iemand over!), maar die examinators weten echt wel wat ze doen. Je zakt niet alleen op een paar foutjes, maar vooral om hoe je het oplost! De veiligheid staat voorop. Het kan heel goed zijn dat je weinig of geen fouten hebt gemaakt, maar als je toch niet zo'n goede controle over de auto lijkt te hebben, of teveel twijfelt, dan zak je net zo goed.
Daarbij is het examen een momentopname. En een instructeur zegt algauw dat het niet terecht was, hij wil de klant tenslotte houden. (Geldt natuurlijk niet voor ALLE instructeurs!)
En dat fabeltje dat ze een bepaald aantal gezakten moeten hebben is echt gel.. Iemand die goed afrijdt krijgt gewoon z'n papiertje.

Ik kan me wel begrijpen dat je je genaaid voelt omdat je 2 examinators had, maar als je anders toch gezakt was had je je waarschijnlijk net zo goed genaaid gevoeld.

Het is dan ook gewoon ontzettend stinkmodder om te zakken! Bij mijn eerste keer B zakte ik ook, en bij E was ik doodsbenauwd om te zakken, omdat dat voor een normaal mens bijna niet te betalen is.
Maar zakken voor je B voelt idd veel erger, want nou mag je nog niet rijden. Ik voel met je mee! Sterkte alvast voor de volgende keer.

(en dit verhaaltje is niet om moralistisch te gaan doen hoor, en ook niet om iemand af te kraken. Gewoon mijn eerlijke mening.)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amandavd, GoogleAdsense en 24 bezoekers