Weer een beetje nieuws over m'n hondje...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 16:08

rottig is dat he. Ik had dit gevoel even afgelopen dinsdag toen Paddy met een koliek aanval opgenomen moest worden en er een operatie boven ons hoofd dreigde. Ik realiseerde me dat ik haar wel eens kon gaan verliezen. wat was ik over de zeik zeg! Ik hoop dat het goed afloopt met je hondje. 7 jaar is inderdaad te jong.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 17:05

Ik heb ook ooit een hondje moeten laten inslapen toen ze pas 9 was. Ik was er goed beroerd van en bij mij duurt het heel lang voordat ik er overheen ben. echt bijna een jaar. Ze was ziek en we hadden alles geprobeerd maar ze werd maar niet beter. En ik had geen rust meer omdat ik wist dat het echt niet goed ging met haar. we hebben haar dus in laten slapen. Dan komt er een rust over je, die overigens wel gepaard gaat met veel verdriet en fel gemis. Het is het grote nadeel van dieren. Je hebt het er maar bij te nemen. MAar er zijn mensen die daarom geen dieren meer willen. Ik kan dat ergens ook wel begrijpen. Zelf ben ik overigens niet zo. Ik zal altijd paarden en honden hebben. Ze horen in mijn leven. ik heb er ontzettend veel plezier van.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, carineken, Deniseee96, fjord_brucht, Gee, goesju, Happy16, IASCrawler, luuntje, nicole_floor, Sabbientje en 197 bezoekers