Rijbewijs: wéér gezakt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:20

He balen!!! Naja, ben je iig net zo zielig als ik. Ik ben ook al een paar keer gezakt en ook echt om de banketstaafligste dingen.... wat echt alles sloeg was dat die examinator na het rijden zei; "Je hebt heel goed gereden, alleen je hebt 2 bochten te snel genomen!"
Naja!!!! Boos! Frusty Verzin dan tenminste een goeie smoes!! Tsk!
Ik ga in Apeldoorn maar weer opnieuw examen aanvragen. Weet niet hoe lang het daar duurt, maar ik heb in Haarlem elke keer best wel mazzel gehad. Zat elke keer maar 5 weken tussen ofzo....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik



Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 15:00

Wat? vanaf januari nieuwe rijbewijzen?? Wat houdt dat in dan ???

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 17:14

ik vind dat rijbewijs eigenlijk wel goed. En 3 ernstige ongelukken? Tja wat is ernstig...
mag je wel tig keer geflitst worden??

Ze wilden ook eerst wat anders invoeren, net zoiets als wat je in Frankrijk hebt.... dat je idd je rijbewijs moet verdienen en als je na een jaar dat getoond hebt, krijg je je officiele.....

Ik vind het trouwens wel stom dat ze alles gaan veranderen voor de "jeugd" van nu, om het maar ff zo te zeggen. Eerst tweede fase (viel ik nog net buiten pfff) en nu weer dit! Eigenlijk best oneerlijk, want mensen die nu net hun rijbewijs hebben rijden heus niet slechter dan mensen die twee jaar geleden net hun rijbewijs hadden...

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 95Ellen, BLEXBot, Bloodymary, CupCakes_, Dallista, GrapeshotBot, karlos, marygoround, Noor, rosalie_a, secricible, Sodeletuut, YandexBot, YvonneV en 42 bezoekers