Niet zo goed bij zijn lieve koppie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 12:48

Sinds een paar maanden heb ik een kitten , afkomstig van een vriend. Hij heet eigenlijk Wodan maar ik noem hem woppy en bobo. Hij is absoluut niet bang van water ergo, hij is er dol op. Des ten gevolge duikt ie gewoon midden in plassen met meer modder dan water en meer van die ongeinplekken die je op het erf kan hebben liggen. Volgens mij is het een hondje stiekum want hij gaat zitten op commando, geeft pootjes op commando en uit zichzelf, apporteerd etc. Kortom, hij spoort niet helemaal. Ik heb wel vaker katten gehad maar die waren echt kat, heel eigenwijs en niet van plan iets te doen wat ze niet zelf hadden bedacht. Van de week weer, bo besluipt een vogeltje, en plonst vervolgens dwars door een plas heen naar die vogel toe (die vloog natuurlijk gewoon weg). Gevolg was dat het enige van hem wat nog rood was waren zijn ruggetje en zijn koppie. Wel heel lief, hij heeft een M van miauw op zijn voorhoofd (streepjes) He´s cute. Zelfs mijn vriend loopt helemaaaaaaaal met hem weg. Zo´n poessie! Lachen

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 12:51

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh zo'n kat wil ik ook !!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Pling Pling Pling Pling
Echt lief Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Party!! Party!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:02

Hahaha, Lukkie is dus niet alleen Lachen

Misschien kunnen ze samen in een self-support group voor katten met een identiteitskrisis?

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 15:40

Eet Lukkie ook de meest vreemdsoortige dingen? Yoghurt, olijven, paprika, appel (eigenlijk alles wat je niet zou verwachten dat ie zou kunnen eten) Volgens mij is het gewoon vreetnijd, van ´wat jij eet dat wil ik hebben en of ik het nu lekker vind of niet, eten zal ik het´. Vanmiddag was ik ff thuis om te eten, zit ie nog net niet in je bord pootjes te geven. Hij aait ook, het is ongeveer zijn utopie om op zijn rug als een baby-tje te worden rondgedragen en dan zit ie met zijn pootjes langs je gezicht te strijken. Hij maakt me ook altijd wakker als de wekker meer dan vier keer afgaat zonder dat ik reageer. Eerst heel lief zachtjes ´tappen´ en daarna niet zachtzinnig meer. Wel zonder nagels maar met een kracht dat je bijna sterretjes ziet. Maar die selfhelp groep lijkt me wel wat voor hem... Hij laat zich sinds gisteren ook stofzuigen op vol vermogen. Heel apart, zo´n stopcontact bontje. Lachen Lovers Toenstraks staat Bootje in een modderstuk, laat ie zich zo omvallen omdat ik wat tegen hem zei. Ligt ie te rollen, van ´Ik vind je zoooooooooo ontzettend lief´. Kon ik hem eerst gaan schoonmaken, dus weer te laat op het werk terug. (ik ben in de maand dat ik hier zit nu al zo´n drie keer op tijd gekomen, hopeloos Boos!

Ineke2

Berichten: 33106
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 16:00

O wat een leuke, grappige en aparte kat is dat zeg!!

Dat zelfde had ik zo'n beetje met Spetter mijn vorige parkiet. (die is helaas overleden) Die kon praten (vanalles zei hij van "kusje" tot het laten van een scheet!)

Hij kwam naar je toe als je hem riep en als je wat te eten had (maakte niet uit wat) wilde hij ook perse een stukje. (dat was af en toe erg lastig en niet zo leuk, dan moest ik hem weer vangen en opsluiten, anders kon je niet rustig eten haha)

Wat ie ook deed dat was erg grappig: als je de radio aan zette ging op de maat van de muziek zitten meefluiten!!!

Vind het echt jammer dat ie er niet meer is, want ik mis hem ernorm Huilen