Ernstige verdenking MKZ in Friesland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 10:11

Dit las ik net op http://www.zibb.nl.landbouw
Echt NIET leuk (zacht uit gedrukt) Ik ben blij dat in zuidholland nog niets 'verdacht' is....

Een melkveehouderij in het Friese plaatsje Ee is waarschijnlijk besmet met mond- en klauwzeer. Op het bedrijf rust een ernstige verdenking, aldus een woordvoerster van het ministerie van Landbouw. Het is nog niet bekend wanneer het onderzoek klaar is. Ee ligt onder de rook van Dokkum in de gemeente Dongeradeel.
(Bron: ANP, 11 april 2001)

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:46

jezus mina, das vlakbij mij!!!! wij wonen tegen de Friese grens aan. wat ontzettend K*T.

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:01

het was net ook op de radia, dat er in friesland een bedrijf zwaar verdacht is, balen he. zullen er wel weer strengere maatregelen komen misschien............ Frusty Frusty Frusty

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:34

Laat het alsjeblieft niet waar zijn.....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:38

In het noordelijkste puntje van Luxemburg is ook een verdacht kalf aangetroffen. En hoe dicht ligt Luxemburg wel niet bij de grens met Limburg? Ik vrees dat het eind nog lang niet in zicht is. Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:46

Sorry, maar sinds dat het ministerie probeert om grip te krijgen op de situatie denk ik steeds aan de term gecontroleerde verspreiding en gecontroleerde uitbraken.
Kweenie waarom. Maar het zint me niet.

*Erica*
Berichten: 4
Geregistreerd: 04-02-01
Woonplaats: Hardegarijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 19:46

Dat geval(he zijn er nu 4)is bij mijn woonplaatds in de buurt!!!!!
De grens vabn sreng bewaakt gebied loopt dor mijn woonplaats en dus vlak langs onze boerderij(met even hoevige dieren en paarden!)Help!
Het is echt heel eng!
Liefs Erica