Kate Winslet kan zingen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:15

Niet om te zeiken, hoor.... maar ik vind niet echt dat ze heel mooi kan zingen. Ik vind het wel een mooi liedje, daar niet van, maar ik vind niet dat ze een heldere stem heeft, een beetje veel valse lucht. Maar helemaal niet slecht hoor! Had het iig niet van haar verwacht!
Ik vind trouwens niet dat ze slecht zingt, maar het is ook niet héél mooi. Ik weet uit ervaring met opnemen dat je met een computer heel wat kunt doen, zoals bijvoorbeeld vibrato invoegen en valse ondertonen wegvagen. Maar wat mij betreft mag ze dit wel vaker doen, beter dan al die Britney Spears crap, die al helemaal niet kan zingen!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 16:06

Citaat:
Op 2001-11-28 15:03, schreef *Marije*:
Ik ben nu heel erg blonT bezig... maar waar kan je het liedje downloaden???
Ik kan hem alleen met realplayer afspelen.


Bijvoorbeeld op http://www.kazaa.nl .... Lachen

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 16:08

Citaat:
Op 2001-11-28 15:05, schreef Cody:
Klopt wel wat je zegt Dorée.
Ik schreef ook: Kate Winslet kan zingen.
Heb nooit gezegd dat ze een zangeres was Tong uitsteken

Ja ik was een beetje aan het mierenneuken....
maar ik weet uit ervaring met opnemen van liedjes dat ze dat allemaal mooi kunnen maken (heb ik natuurlijk niet nodig Haha! Schijnheilig ) Maar ik vind ook dat ze best leuk kan zingen hoor! Beter dan gemiddeld iig!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 16:28

Ze is nu op radio 2 (hihi mijne dus!!! daar werk ik!!)

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
cron